خدمات ارائه شده محدود به ارتشی‌ها نبوده، بلکه خدمات گسترده‌ای برای خانواده ایشان نیز فراهم است. این خدمات شامل کمک هزینه تحصیلی همسر یا فرزند، بیمه عمر تا سقف پوشش ۱۰۰ هزار دلار (یعنی در صورت فوت هر عضو خانواده تا سقف ۱۰۰ هزار دلار پرداخت می‌شود)، وام کم بهره برای راه‌اندازی مشاغل کوچک و ایجاد تقدم استخدام می‌باشد: https://goo.gl/BvItH9

شایان ذکرست خدمات ارائه شده به ارتشیان آمریکا در موارد بالا خلاصه نشده، و بسیار گسترده‌تر بوده بطوریکه اگر در آمریکا زندگی کرده باشید، خیلی از این خدمات را احساس کرده‌اید. از اولویت سوار شدن به هواپیما گرفته تا ایجاد مزیت در افتتاح حساب بانکی و موارد بسیار متعدد دیگر...

و اما هدف از این نوشته مقایسه خدمات ارائه شده به حافظان امنیت ایران نیست، که این مقایسه نه معقول و منطقی است و نه امثال #مدافعان_حرم برای مزایای مادی جانفشانی کرده‌اند و خواهند کرد.

هدف از این نوشته، صرفا تشکری کلامی از افرادی است که همسر و نوزاد چند ماهه خود را رها کردند تا برای ما امنیت درست کنند. هدف از این نوشته قدردانی از خانواده‌های حافظان امنیت ایران است که بعد از شهادت عزیزانشان، در سختی روزمره زندگی مانده‌اند، ولی بدتر از مشکلات مادی، زخم زبانهایی است که در این مدت شنیده‌اند.

هدف از این نوشته‌ی کوتاه این بود که به این عزیزان بگوییم اگر نمک نشناسان برای کسب قدرت شما را می‌کوبند، هستند افرادی در سراسر جهان که از حافظان امنیت ایران صمیمانه قدردانی کنند و به خانواده‌هایشان قوت قلب بدهند. راهتان پر رهرو.