تلنگر

مجله خبری سیاسی مذهبی اجتماعی

۶۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

سوابق درخشان علمی آن دکتری که خیلی باسواد بود ... !


 

طرف اوایل سال 1357 با مدرک لیسانس رفته انگلیس ، به گفته خودش پاییز همان سال در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اما چند ماه بعدش با پیروزی انقلاب برگشته ایران .بعد بدون این که دکترا داشته باشه 4 دوره با عنوان دکتری جامعه شناسی حقوقی از دانشگاه لندن !  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

گزارش تازه ترین فتح الفتوح تدبیر و امیدی‌ها

گزارش تازه ترین فتح الفتوح تدبیر و امیدی‌ها ﴿توضیح در راستای همزبانی و همدلی با دولت هیچ نقدی نمی شود و فقط برای قضاوت خواننده است﴾: 


خطرناک تر از برداشته نشدن تحریم‌ها و  بازرسی‌ها و تعطیلی‌ها در توافق فعلی اینه که بر اساس این توافق آژانس می توونه از هر مرکزی در ایران که ادعا بشه درش ممکنه فعالیت هسته ای بشه بازرسی کنه. فکر می کنم دوباره عین اتفاقات سال های ۸۲ تا ۸۴ در مورد بازرسی از سایت‌های نظامی و موشکی و ...  تکرار خواهد شد. بنشینید و این فیلم را تماشا کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

چه روزگاریست امروز کشورم

چینی های قدیم برای اینکه از شر حمله ی دشمنان در امان باشند دیوار بزرگ چین را ساختند؛ اما در صد سال اول ساخت دیوار ، سه بار دشمنانشان بدان نفوذ کرده و با چینی ها جنگیدند. 

دشمنان از دیوار بالا نرفتند بلکه به دربانها رشوه داده و از آنها گذشتند.

 چینی ها به ساخت بنای سد استوار پرداختند اما برای ساخت نگهبانهایش کاری نکردند غافل از اینکه نیروی انسانی مهمترین مسئله است.

 یکی از شرق شناسان می گوید: 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

صدای پای سربازان ایرانی در قلب جهان عرب

روزنامه ماورا الخبر(چاپ مراکش): جهان عرب به شرق خیره شوید، 


صدای پوتین های سپاهیانِ بلاد ایران به گوش می رسد


. آنها بیدار شده اند و بی واهمه به قلب جهان عرب زده اند.


روزنامه ماورا الخبر چاپ رباط دیروز گزارش مفصل روزنامه پر تیراژ خود را به قدرت روزافزون ایران در جهان عرب اختصاص داد و با چند توصیه خواستار واقع بینی حکام عرب شد 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

ان شاءالله شاهد سقوط آل سقوط باشیم.

حمید رسایی:

روز گذشته مسئولان وزارت خارجه و سازمان حج برای ارائه توضیحات در باره حادثه فرودگاه جده در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی حضور یافتند. در جلسه چند نکته مهم را مطرح کردم که برای اطلاع عموم هموطنان به آن اشاره می کنم: -  با توضیحات ارائه شده مشخص گردید که دو نوجوان عزیز کشورمان - علی رغم سن کم - در برابر رفتار کثیف پلیس های عربستان مقاومت کرده و با آنها درگیر شده اند برای همین دو پلیس حیوان صفت، موفق به اجرای نیت شوم خود نشدند و تنها به آزار و اذیت آنها پرداختند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

بهار را بنگر! بهار همان آیه الهیست

بهار را بنگر! بهار همان آیه الهیست که با تو سخن می گوید از باورهای عمیق، بهار زندگی دوباره پس از مرگ زمین است که نشان از معاد دارد، بنگر رویش گیاهان را از زمین مرده، گویی لبخند زمین است به آفتاب، جاریِ طراوت و تازگی به رگ های زمین، ترنم باران بهاری همه و همه پاسخی است بر استبعاد منکران معاد ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

و تلک الایام نداولها بین الناس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

مادرمرا ببخش

. مادر! مرا ببخش فرزند خشمگین و خطا کار خویش را مادر! حلال کن که سرا پا ندامت است با چشم اشکبار، ز پیشم چو میروی سر تا به پای من غرق ملامت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

درباره بانوی مؤمنی که گمنام است

می گویند "تاریخ را فاتحان می نویسند"، این یعنی اینکه آنچه به عنوان تاریخ می شناسیم و می خوانیم، صرفا روایت "اهل قدرت" یعنی پادشاهان و حاکمان است. هرچند می توان نقدهایی یه این نظریه داشت، اما این جمله، یک حد دیگری هم می خورد، و آن اینکه "تاریخ را فاتحان مرد می نویسند!"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

از تعطیلی روایت فتح تا فناوری هسته ای

شاید بهتر بود امروز را در تقویم روز تعلیق و تعطیلی اعلام میکردن. از دو جهت:

1-امروز روز ملی فناوری هسته ای نامگذاری شده در حالی که  این فناوری روز به روز به تعطیلی نزدیک تر و نمایشی تر می شود.

 2-امروز روز شهادت سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی می باشد. اما روایت فتح مهمترین یادگار ایشان که پس از جنگ به "خواهش و اصرار" مقام معظم رهبری و با هدف "زنده کردن ارزش های دفاع مقدس در خاطرها"  به کار خود ادامه داد، به علت سوء مدیریت مسئولین، نیز مانند مورد اول دچار تعلیق و تعطیلی شده است. اگر دقت کرده باشید در چند سال گذشته پخش مستند جدید و غیر آرشیوی از بخش تولید روایت فتح به شدت کم شده است و می توان عملا آن را تعطیل دانست .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

سلام راوی مجنون،سلام راوی خون

سلام راوی مجنون،سلام راوی خون

نگاه کن! که نگاهت غزل غزل مضمون تو در مسیر خدا در میان خوف و رجا نشسته روی لبانت تبسمی محزون

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

دیگر نگران هیچ طوفانی مباش

خودت را که به خدا سپردی؛

  دیگر نگران هیچ طوفانی مباش،،،،

کشتی نوح را یک غیرحرفه ای ساخت وکشتی تایتانیک را یک حرفه ای..

 باور نمیکنم که خدا هیچگاه به ما بگوید نه !!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

بازی نماینده ایران با نماینده سعودیها گفتنیهای زیادی داشت

از جمله:

بعد از چند سال، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد. این نشان از حساسیت بازی داشت. "حسین هدایتی" مولتی میلیاردر ایرانی تمام بلیتهای بازی به قیمت بیش از یک میلیارد تومان خریداری کرد و تماشای بازی مجانی شد. اقدام او در برابر حرکت یک ثروتمند سعودی بود که بخشی از بلیتهای بازی رفت را خریده بود. تیم عربستانی در حرکتی نامتعارف، لباسهای پلنگی (شبیه یونیفورم نظامی) پوشیده بودند!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

اهل ایرانم روزگارم بد نیست

اهل ایرانم روزگارم بد نیست کشوری دارم من که به اذعان خود غربیها قدرت اول این منطقه است چه کسی بود صدا زد تحریم؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

مهم‌ترین فرازهای سخنان مهم رهبر انقلاب در باب مذاکرات هسته ای

دیدار با مادحین اهل بیت و شعرا به مناسبت میلاد حضرت زهرا (20 فروردین 94) مصادف با روز فناوری هسته ای

می‌پرسند چرا فلانی(رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته/ جایی برای موضع گیری وجود نداشته/ مسئولین می‌گویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام آوری نیست/ نه موافقم نه مخالف.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

ما در اقلیتیم!


برادرها و خواهرهائی که بار سنگین مسئولیت‌ها را بردوش دارید و چشمها در انتظار نتایج تلاشهای به‌هم‌پیوسته‌ی شماست، خوش آمدید! شماها در اقلیت هستید و دیگر نمی‌خواهیم تعارف بکنیم که اقلیت هستیم. شما اقلیت مؤمن می‌خواهید چه کار کنید؟ می‌خواهید بر ستون قدرت دولت تکیه کنید و بگویید بله، امروز دیگر دولت، دولت ماست؟ می‌خواهید بر ستون قدرت دولت پیروز انقلاب تکیه کنید و کارهایتان را پیش‌ببرید؟ نظر ماها این است که شما یک اقلیتی باشید که تکیه‌کنید بر:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azadeahmad

قدرنشناسی مردم

قدرنشناسی مردم تو را از کار نیک منصرف نکند که در این میان کسی هست که از تو قدردانی می‌کند و هیچ سودی از کار تو نمی‌برد. از قدردانی این قدردان به خیلی چیزها می‌رسی خیلی بیشتر از چیزهایی که از قدرنشناس‌ها نصیبت نشد. و «خدا» نیکوکاران را دوست دارد!

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
azadeahmad

پای درس فاطمه (س)


«من دنیای دنیا پرستان
را دوست ندارم.»

«از دنیای شما سه چیز 
محبوب من است:
تلاوت قرآن،
نگاه به چهره رسول خدا 
و انفاق در راه خدا.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
azadeahmad

تنها رد پای کلش در بنیاد بازی‌های رایانه‌ای

خروج میلیونی ارز زیر سایه بی‌خبری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/  «Clash of Clans» چیست؟+ تصاویر

خروج میلیونی ارز زیر سایه بی‌خبری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/ «Clash of Clans» چیست؟

البته کسانی هم هستند که صرفاً بر اساس علاقه بازی می‌کنند اما در طول بازی به آنها هم پیشنهاد فروش اکانتشان داده می‌شود.

خروج میلیونی ارز زیر سایه بی‌خبری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ایبازی محبوب «Clash of Clans» (برخورد قبایل) در طول ایام عید نوروز پای ثابت مهمانی‌ها بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
azadeahmad

لا اکراه فی الدین منافاتی با آزادی های فردی و اجتماعی ندارد

( لا اکراه فی الدین منافاتی با آزادی های فردی و اجتماعی ندارد. )

فرض میکنیم که انسان در انتخاب راه و روش آزاد است، اما وقتی انتخاب خود را نمود چه؟ آیا باز هم برای انجام هر کاری آزاد است؟ این کاملا درست است که هیچ اکراه و اجباری در پذیرش دین نیست، اما وقتی انتخاب خود را کردیم چه؟! وقتی هدف زندگی، و پس از آن راه و روش یا همان دین و مذهبی که از نظر ما مناسب است را انتخاب نمودیم، آیا باز هم آزادیم؟ آیا مختاریم که آزادانه از سمت و سوی هدف و راهی که برای رسیدن به آن انتخاب نموده ایم انحراف پیدا کنیم؟!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
azadeahmad
درج تبلیغ:
متاسفانه امکان درج خودکار کادر جستجو یا جعبه دنبال کنندگان در این قالب وجود ندارد، لطفا برای درج از حالت دستی استفاده نمایید.