به گزارش عمارنامه؛ صبح امروز نشست خبری 6 اقتصاددان فهرست انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تهران با عنوان «معیشت و پیشرفت» برگزار شد.
داودی: برونگری اقتصاد مقاومتی نیازمند بسته اجرایی
در این نشست پرویز داودی به وضعیت فعلی اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهارداشت: مشکلات اقتصادی دو گونه است. برخی مشکلات م...

اصلاح طلبان تعریف جدیدی از انتخابات 7 اسفند ارائه کرده اند و آن را روز نبرد میان برجامیان و "نابرجامیان"، نام نهاده اند.
...

به گزارش عمارنامه؛ دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از ناکامی در پروژه‌های «براندازی» و «استحاله» نظام اسلامی ایران گام دیگری را در حال اجرا هستند؛ دشمنان مردم ایران پروژه «نفوذ» جریانی و فردی را در سطوح «تصمیم گیران» یا «تصمیم سازان» را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
انتخابات مجلس خبرگان در 7 اسفند ا...


آغاز به کار پویش مردمی «نه به انگلیس»
به گزارش عمارنامه به نقل از فارس، در پی دخالت آشکار رسانه سلطنتی انگلیس در انتخابات ایران و تعیین خط مشی برای رای دهندگان ایرانی تا آنجا که به صراحت اعلام کرد که به چه اشخاصی رای ندهند، کاربران فضای مجازی با تشکیل پویش «نه به انگلیس- No2Uk» #نه_به_انگلیس در دفاع از غیرت ملی خود نسبت به این رفتار مدا...

دولت برای خروج از رکود و اشتغال جوانان کاری نکرد!/ اثرات منفی برجام به زودی در اقتصاد ایران نمایان می‌شود
آرمن گفت: دولت به موضوع رکود توجه چندانی نداشته و برای خروج کشور از رکود موجود و ایجاد اشتغال کاری نکرده است.
...

با حمایت من رای روحانی از ۳ درصد به بالای ۵۰ درصد رفت
به گزارش عمارنامه؛ هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر دیروز در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی مردمی و ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در حسینیه جماران، با بیان اینکه گام بعدی پیشرفت بعد از برجام، انتخابات است، گفت: اگر چه نیروهای زیادی که آماده کار بودن، به دلایلی کنار گذاشته شدند، ...

حتی یک اقتصاد دان در لیست اصلاح طلبان وجود ندارد/ رفتارهای مجلس ششمی کمکی به معیشت مردم نمی کند
مسئله اصلی کشور اقتصاد است و براساس نظرسنجی ها مشکل مردم گرانی و بیکاری است و باید به فکر معیشت مردم بود؛ اما یک اقتصاددان در لیست اصلاح طلبان وجود ندارد.
...

امید مدنظر روحانی از ناامیدی تلخ تر است!
با دقت در فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب و نیز محاسبه‌ عقلانی، به این نتیجه خواهیم رسیدکه انقلاب اسلامی با بروز و پیروزی‌اش در صدد دو ایجا دو ناامیدی بوده است. یک ناامیدی مثبت و یک ناامیدی منفی.
...

جشنواره فجر متاثر از فضای فرهنگی یا انتخاباتی!/ ‫ترورهایی که در جشنواره امسال رخ داد
شاید مهجور ماندن آثار ارزشی و توانمند در جشنواره فیلم فجر بیشتر از آن‌که متأثر از فضای فرهنگی و محتوایی باشد تأثیر گرفته از فضای سیاسی و انتخاباتی است.
...

حمایت فائزه هاشمی رفسنجانی از رسانه انگلیس
به گزارش عمارنامه؛ فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی که به دلیل نقش آفرینی در فتنه 88 سابقه محکومیت و زندان دارد به حمایت از  رسانه سلطنتی انگلیس بی بی سی پرداخت.
وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم که از او می‌پرسد "با توجه به اینکه رسانه‌های خارجی همچون بی بی سی انگلیس از اصلاح‌طلبان تمجید می‌کنند ...

چه کسانی نگران«اعتدال»شده‌اند؟!/ افراطیون معروف برای جلب آرای جامعه،جامه اعتدال به تن کرده‌اند
اعتدال، مفهومی است که این روزها به شدت مورد توجه جناح‌های سیاسی به خصوص جناح منتسب به اصلاح‌طلبان و البته طرفداران دولت قرار دارد و مرتباً نیز بر این نکته تأکید می‌شود که مجلس دهم و آرای مردم باید اعتدالی باشد.
...

دولت به سمت تعلیق توان موشک‌ های بالستیک رفته است
عباسی گفت: با توجه به تعدیل نیروی گسترده ای که در بدنه کادر این سازمان صورت گرفته است و کاهش گسترده بودجه این بخش دولت پیشاپیش به سمت سیاست تعدیل توان موشکی و دفاعی رفته است و عملا دولت سیاستی را دنبال می کند که بعد از مرحله پرونده هسته ای، پرونده موشکی هم برای کشور باز می شود دولت به استقبال این مو...

سفرهای تفریحی و دیپلماتیک خاندان هاشمی به کجا و چگونه است؟
به گزارش عمارنامه؛  شخصیت‌های سیاسی و اجرایی در ایران معمولاً به دلیل مشغولیت‌ها و گرفتاری‌های زیادی که با آن سروکار دارند کمتر فرصت سفرهای خانوادگی و تفریحی پیدا می‌کنند؛ در این زمینه آگاهی نسبت به سفرها و تفریحات خانواده اکبر هاشمی رفسنجانی به‌عنوان یکی از مسئولین بلندپایه نظام جمهوری اسلامی ایران...

اصلاح طلبان یار وفادار بریتانیا در داخل ایران!+دانلود Pdf
«فیلیپ هاموند» وزیر امورخارجه انگلستان در مصاحبه با روزنامه «الشرق الاوسط» در اظهاراتی با حمایت از اصلاح‌طلبان! گفت: «ما درباره ایران باید واقع‌نگر باشیم. این [کشور] نظامی با یک صدا نیست.
...

مهمترین هزینه برجام یأس و ناامیدی دانشمندان بود
ما همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد کشورهای غربی می‌گذاریم که ۳۶ سال با ما دشمنی کردند و همیشه در پروژه‌های براندازی شرکت کردند. اینها مسائلی است که اگر پای آنها دوباره به کشور باز شود، برای ما خسارت بیشتری به ارمغان می‌آورد. ما باید به کشورهای منطقه خود بیشتر توجه کنیم
...

اشتغال‌زایی در دولت یازدهم منفی شد/ میزان اشتغال در بخش کشاورزی در ده سال اخیر به کمترین حد رسید
به گزارش عمارنامه؛ بانک مرکزی در گزارشی اعلام کرد در دولت یازدهم به جای ایجاد شغل، شغل‌های موجود کاهش یافته است.
 
بانک مرکزی در خلاصه تحولات اقتصادی کشور در سال 1393 از منفی شدن روند اشتغالزایی در دولت روحانی خبر داد.
 
* کاهش اشتغال بخش کشاورزی به پایین‌ترین رقم یک دهه اخیر
 
بر اساس گزارش بانک مر...

روحانی در سفر اخیر اروپا هر ایرانی را ۲.۵ میلیون تومان بدهکار کرد
به گزارش عمارنامه؛ حجت الله عبدالملکی نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان، در سخنرانی مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی اعلام کرد: مسئله اصلی کشور اقتصاد است و براساس نظرسنجی ها مشکل مردم گرانی و بیکاری است و باید به فکر معیشت مردم بود؛ اما یک اقتصاددان در لیست اصل...

متولی مبارزه با قاچاق میوه کیست؟
به گزارش عمارنامه؛ قاچاق میوه یکی از معضلاتی است که سالهاست گریبان بخش کشاورزی کشور را گرفته و علیرغم زیان‌های جبران‌ناپذیر به تولید و اشتغال همچنان واردکنندگان بدون هیچ مشکل و مانعی به واردات خود ادامه می‌دهند؟!
اگرچه مسئولان در حوزه‌های مختلف گاهی انتقاداتی را به واردات میوه دارند، اما آنچه که در ...

ایام فاطمیه اول هیئت کجا برویم؟
همه هیئت ها، هیئتی ها، مداحان و منبری هایی که در این ایام برنامه دارند می توانند مشخصات مراسم خود را در سامانه جدید راهنمای عقیق ثبت نمایند.
...

ویژه نامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
سوگند به آن کسى که مرا به پیامبرى برگزید، و به رسالت انتخاب فرمود، همانا خداى عز و جل آتش را بر گوشت و خون و موى و رگ و پیوند فاطمه حرام کرده است، فرزندان و شیعیان او را از آتش دور نمود، برخى از فرزندان فاطمه داراى رتبه و مقامى هستند که آتش و خورشید و ماه از آنها فرمانبردارى کرده در پیش رویش جنیان ش...

پوستر/براندازی؛ استحاله و حالا «نفوذ»!
سی و دو سال است که علیه ملت ایران و علیه انقلاب و علیه امام جنگ روانی وجود دارد: دروغ گفتند، تهمت زدند، شایعه پخش کردند، سعی کردند ایجاد اختلاف کنند، سعی کردند راه‌ها را در داخل منحرف کنند. هدفهائی که آنها دنبال میکردند، در درجه‌ی اول، سقوط انقلاب و سقوط نظام جمهوری اسلامی بود.
...

پوستر/ انتخاب انقلابی
پوستر انتخاب انقلابی
...

کاریکاتور/ دام انتخاباتی
در فصل تبلیغاتی انتخابات برخی از نامزدها با دادن وعده های توخالی و برخی نیز با حیله و فریب به دنبال به دست آوردن آرای مردم هستند.