نماز والدین مرحوم خود را با چه نیتی قضا کنم؟

Posted: 11 Jan 2016 04:31 PM PST

نماز والدین مرحوم خود را با چه نیتی قضا کنم؟

برجام…

Posted: 11 Jan 2016 04:28 PM PST

برجام دروازه نفوذ نیست، برجام نتیجه نفوذ است.

برجام دروازه نفوذ نیست، برجام نتیجه نفوذ است

Posted: 11 Jan 2016 04:25 PM PST

چهار سال قبل برای از بین بردن مصطفی، نیروهای آموزش دیده از اسراییل وارد کشور شدند و بعد ترور او کسی پیام تبریک نداد اما امروز بعد از بین رفتن نتیجه تلاش های مصطفی و همکارانش، خیلی ها پیام تبریک می دهند و این روزها را جشن گرفته اند!

“مصطفی” گفت اگر این کار را انجام دهم، پس از آن ترور می‌شوم! +عکس

Posted: 11 Jan 2016 04:21 PM PST

من شب آخر قبل از شهادت با مصطفی بودم، مصطفی جمله ای به من گفت که هنوز هم برای من سنگینه. مصطفی پیگیر انجام کاری بود، به من گفت «فلانی، اگه این کار انجام بشه، قطعا من رو زدن، من رو ترور می کنن.

در چهارمین سالگرد شهادت «شهید احمدی‌روشن» قلب رآکتور اراک خارج و با سیمان پر شد

Posted: 11 Jan 2016 04:17 PM PST

مخزن فولادی رآکتور اراک با بتن پر می‌شود و نه محل قلب رآکتور آب سنگین. همچنین به علت رعایت مسائل ایمنی حتی اگر مخزن با بتن پر نشود امکان استفاده مجدد از این مخزن نیست زیرا استفاده دوباره از آن خطرات زیادی دارد.

علامه‌ای که تاییدیه‌های اجتهادش یک خط در میان تکذیب می‌شود

Posted: 11 Jan 2016 04:10 PM PST

اما خبرسازی‌ها همچنان ادامه می‌یابد و مدتی بعد کانال تلگرام سیدحسن خمینی با آب و تاب از «موج حمایت حوزوی از سیدحسن خمینی» با حمایت تعدادی از علما درباره «قابل احراز بودن صلاحیت علمى حاج سید حسن خمینى با مراجعه به کتابها و فایل هاى صوتى ایشان» خبر می‌دهد. لیستی که تا لحظه نگارش این […]

کاخ سفید: تخفیف تحریم‌ها مشروط به از کار انداختن بخش عمده‌ای از برنامه اتمی ایران است

Posted: 11 Jan 2016 02:00 PM PST

ساعاتی پس از «از جا درآمدن قلب راکتور اراک»، سخنگوی کاخ‌ سفید گفت که «تخفیف» تحریم‌های ایران بر اساس آنچه در توافق هسته‌ای نوشته شده، فقط پس از برچیدن بخش عمده‌ای از تأسیسات هسته‌ای ایران محقق خواهد شد
<