حسن روحانی با ‫‏نامه_نگاری‬ به ‫وزارت_دفاع‬ و صدور دستوری ‫‏مضحک‬ برای ‏افزایش_سرعت‬ ساخت موشک‬ به جای واکنش ‫مقتدرانه‬ به نقض‬ چندین بارۀ ‫برجام‬ از سوی یانکی_ها‬، در واقع دست به عوام فریبی با ‫‏نذر‬ روغن ریخته زده است.

‫#‏هیچکس‬ در ایران شک نداشته و ندارد که هیچ تحریمی نمیتواند ایران را از ‫#‏ساخت_موشک‬ و افزایش ‫#‏توانمندی_دفاعی‬ خود باز دارد و این مهم بارها از زبان فرماندۀ کل قوا حضرت ‫#‏امام_خامنه_ای‬ بیان شده بود.

حال چه اتفاقی افتاده که رئیس جمهور به ‫#‏یکباره‬ دست از مواضع قبلی خود در خصوص ضرورت ‫#‏پنجه_نکشیدن_به_صورت_دنیا‬، ‫#‏تنش_زدایی‬ و از همه مهمتر ‫#‏مخالفت‬ و ‫#‏جلوگیری‬ از برگزاری ‫#‏رزمایش‬ های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست کشیده و در قامت یک ‫#‏افراطی‬ ظاهر شده و نامه ای سراسر ‫#‏توضیح_واضحات‬ در خصوص ساخت موشک می نگارد ؟

در واقع همانطور که بر آگاهان و فعالان سیاسی پوشیده نیست این عکس العمل ‫#‏عجیب‬ و منحصر به فرد روحانی مانند تمام اعمال دیگر خود و دولتش نه برای دفاع از ‫#‏دستاوردهای‬ ایران بلکه کاملاً در جهت دفاع از سیاست های ‫#‏کدخدا‬ صورت گرفته و در واقع نشان دادن ‫#‏آدرس_غلط‬ به مردم و سیاسیون کشور است تا ‫#‏مبادا‬ به ذهنشان خطور کند که تحریم های جدید ربطی به برجام داشته و از دولت بخواهند اجرای ‫#‏ذلت_بار‬ برجام را متوقف کنند.