امام جمعه مشهد با بیان این که جریان فته 88 پرده از سیمای خیلی از عناصر برداشت، فتنه جدید را به مراتب سخت تر و پیچیده تر از فتنه شش سال قبل دانست و تاکید کرد که زاویه داران با ولایت سربازان دشمن به حساب می آیند.
...

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: کروبی و موسوی که ادعای مردمی بودن و قانون گرایی و در خط امام بودن را داشتند در فتنه ۸۸ چهره واقعی شان آشکار شد.
...

فراخوانی مردم به خیابان در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ از مبانی خاصی نشأت می‌گرفت که ریشه در سال‌ها قبل بویژه تجربه دوران اصلاحات داشت.
...

با وجود اینکه ایران تمامی تعهدات خود را در برجام تکمیل کرده، آمریکا اقداماتی در خلاف تعهدات خود انجام داده و این خطر وجود دارد که دولت بعدی آمریکا هیچ وقتی به برجام نگذارد.
...


اولویت ما برای مجلس دهم اقتصاد است/ کارگروه تعیین مصادیق شورای ائتلاف اصولگرایان تشکیل شد/مجلس «دولت‌ساخته» نه به سود کشور است نه دولت
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان، اقتصاد، معیشت مردم، کمک به تولید و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی برای خنثی‌کردن توطئه‌ها را از اولویت‌های کشور عنوان و تصریح کرد: مجلس مستقل را به سود کشور می‌دانیم و معتقدیم مجلس «دولت‌ساخته» نه به سود کشور است ،نه به سود دولت.
...

جنس فتنه بعدی چه خواهد بود؟
از سال 1357، ایران روزهای را شاهد بود که در تقویم جمهوری اسلامی به روزهای سیاه برای نابودی و براندازی نظام معروفند.
...

آثار و تبعات ده‌گانه فتنه 88 بر جمهوری اسلامی ایران
آنچه تابه‌حال درباره حوادث قبل و بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یا همان فتنه 88 نقل‌شده است، بخش کوچکی از خسارات و زیان‌های وارده به‌نظام اسلامی است، فتنه‌ای که در کنار امیدوار کردن دشمنان خارجی برای ضربه زدن به کشور، خسارت‌های مادی از نوع تحریم را برای مردم ایران به ارمغان آورد.
...

شورای عالی فضایی در اغما/ «فضا» گرفتار دوگانگی ساختاری است
با گذشت یک سال از حکم رئیس جمهور برای سپردن اختیار اداره جلسات شورای عالی فضایی به سورنا ستاری، همچنان برگزاری این شورا به عنوان بالاترین مرجع رسیدگی به مسائل فضایی کشور، معطل مانده است.
...

فتنه ۸۸ آثار مخربی بر اقتصاد ایران تحمیل کرد/ تشدید تحریمها و خروج سرمایه مهمترین آفت فتنه ۸۸ بود
این تحلیلگر مسائل اقتصادی ضمن اشاره به تعطیلی و آسیب دیدن خدمات رفاهی و شهری در آن دوران خاطرنشان کرد: ما مشاهده کردیم در زمانیکه برخی از عوامل اصلی فتنه به انجام اردوکشی‌های خیابانی مشغول بودند مغازه‌دارها، کسبه خرد و حتی تولیدکنندگان، دچار مخاطراتی شده و در نهایت مشاهده کردیم که حقوق شهروندی بسیار...

دولت اقتصادمقاومتی را نفهمیده‌/اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم روی زمین مانده است
وحید شقاقی شهری گفت: در حال حاضر نگرانی‌ها برای عدم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر انقلاب بسیار افزایش یافته است، زیرا متاسفانه اقتصاد مقاومتی به طور کلی روی زمین مانده است.
...

خاطراتی از حکومتداری امیرالمومنین (ع) با غیر مسلمان ها
سنت‌‌،‌‌ سیره و در مجموع سبک زندگی رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت(علیهم السلام) ،‌‌ نه تنها برای شیعیان بلکه به عنوان منبعی غنی برای جوامع اسلامی در اتخاذ تدابیر و رویکردهای اجتماعی‌‌،‌‌ سیاسی‌‌،‌‌ فرهنگی و اقتصادی می باشد.
...

توقف 30 ماهه قطار تدبیر و امید در ایستگاه رکود/ پسابرجام هم به داد اقتصاد نرسید
شهریور ماه سال 93 بود که رییس جمهور در سفر خود به مشهد خبر "خروج از رکود" را به ملت ایران داد اما یکسال بعد چهار وزیر روحانی در نامه ای از روحانی خواستند فکری به حال رکود شدید در کشور کند؛ با این حال بسته خروج از رکود دولت هفته های قبل ارائه شد هر چند به گفته بسیاری از کارشناسان اقتصادی ای...

نقش حیا در موقعیت مدیران
در بسیاری از موارد، از جاسوسان زن برای فریب دادن، استفاده می‌شود. در چنین مواردی، فردی که حیای از خداوند دارد، یوسف‌وار، فریفته جلوه زنان نمی‌شود و به وعده‌های پنهانی، تطمیع نمی‌شود. بنابراین، یکی از مؤلّفه‌های مهم برای این مأموریت‌های خطیر، حیای فرد است. باید در کنار آزمون‌های دیگر، حیای مدیران را ...

آثار علامه حسن زاده آملی برای آندروید
امروزه مطالعه کتب با استفاده از گوشیهای همراه کاری بسیار آسان و در دسترس است. لذا بر آن شدیم که 8 کتاب از آثار حضرت علامه حسن زاده آملی را برای گوشیهای آندروید در خدمت شما قرار دهیم.
...

هشدار نیروی دریایی سپاه به ناو هواپیمابر آمریکایی
مقامات نظامی آمریکایی می‌گویند یک ناو هواپیمابر آمریکایی و کشتی‌های همراهش از فاصله ۱۳۰۰ متری موشک‌های شلیک شده در یک رزمایش دریایی سپاه پاسداران در تنگه هرمز عبور کرد.
...

فتنه‌گران دنبال نفوذ در خبرگان‌ رهبری و مجلس هستند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فتنه‌گران رخنه کردن در دو نهاد مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.
...

«ویژه نامه حماسه 9 دی»؛ سالگرد تبلور بصیرت ملت در برابر فتنه 88
حماسه 9 دی را می توان جلوه بصیرت بی انتهای ملت ایران عنوان کرد چرا که مردم بدون توجه به سکوت خواص مردود در فتنه 88 خود به حمایت از انقلاب پرداختند.
...

ترانه‌ی «نه دی» با صدای حامد زمانی
«نُه دی»؛ عنوان تانه‌ای با صدای حامد زمانی و با موضوع حماسه نُه‌دی است.
حامد زمانی سال گذشته در همایش «پتک جمهوریت بر اشرافیت» از قطعه‌ی موسیقی «نه دی» به مناسبت این روز حماسی رونمایی کرد. این ترانه زیبا با صدای حامد زمانی و آهنگسازی امیر جمال‌فرد تهیه شده است.
گفتنی است که شعر ترانه «نه دی» توسط حج...

کلیپ ویژه 9 دی | گناه نابخشودنی
کلیپ ویژه 9 دی، تجلی گاه ریزش ها و رویش های انقلاب
...

افشاگری زاکانی در مورد استدلال عجیب هاشمی
افشاگری زاکانی در مورد استدلال عجیب هاشمی
دلیل تقلب در انتخابات هاشمی رفسنجانی از زبان زاکانی نماینده محترم مردم تهران ، ری و شمیرانات
...

فیلم/سخنرانی سردار سلیمانی بعد از آزاد‌سازی شهر «الحاضر»
در این ویدئو، سخنرانی حاج قاسم سلیمانی را در جمع فرماندهان و رزمندگان در لحظات اولیه آزاد‌سازی شهر الحاضر سوریه از وجود عناصر تروریستی تکفیری داعش مشاهده می‌کنید. گفتنی است سردار سلیمانی این پیروزی را مدیون لطف خدا و مدد ائمه‌معصومین و مقاومت بی‌دریغ مردم سوریه دانست.
...

پوستر /حماسه 9 دی

مطمئن باشید که روز نهم دیِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد. شاید به یک معنا بشود گفت که در شرائط کنونی - که شرائط غبارآلودگیِ فضاست - این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ کار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن ...