روحانیت منهای اسلام روحانیت‌ی است که متدینین جامعه نسبت به آن روی خوش نشان نمی دهند و امروز خالص ترین بخش جامعه دینی ما معروف اند به بسیجی، و عجیب است که روحانیونی می توانند در حکومت وجود داشته باشند که با بسیج زاویه دارند و نقطه مقابل بسیج برای آنان سوت و کف میزند.
...

از آنجا که بی سوادی تنها یک امر فردی نیست و ریشه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد لازم است با نگاهی عمیق و اراده جدی درصدد ریشه کن کردن کامل آن برآییم.
...

به گزارش عمارنامه،سه‌شنبه هفته گذشته، لایحه «تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی» از جانب دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. در لایحه جدید با توجه به حرکت قابل تقدیر نمایندگان ملت در اسفند ۹۳ مبنی بر تصویب قانون ممنوعیت واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی تا پایان برنامه پنجم، از عب...

مبلغ اختصاص داده شده برای پروژه براندازی نرم در ایران مشخص نشده و ظاهرا محرمانه و شناور است؛ اما در بند 7032 همین قانون، که به «تعریف مفهومی» و «تعیین رقم بودجه» مربوط به «برنامه‌های دموکراسی» می‌پردازد، کل این پروژه که چند کشور دیگر را نیز شامل می شود، بالغ بر دو میلیارد و 308 میلیون دلار ذکر شده ا...


فتنه 88 مصداق حساسیت انقلابی نسبت به پروژه نفوذ است/ فتنه‌گران گستاخ درصدد مطالبه‌گری برآمده‌اند
ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت حماسه نهم دی، فتنه 88 را از مصادیق لزوم اهتمام و حساسیت انقلابی نسبت به پروژه "نفوذ" دانست.
...

فصل جدید فعالیت حزب اصلاح طلب با «رقص و پایکوبی مختلط»!
حزب تازه پای ندای ایرانیان «فصل جدیدی از فعالیت حزبی» را با تبدیل مراسم شبه حزبی به مجلس رقص و پایکوبی رقم زد!
...

بدنه دولــت هنوز مـــردودی ۸۸ دارد!
رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه برخی فرزندان انقلاب اشتباهاتی داشتند که در نهایت جبران کردند،گفت: ولی متاسفانه اندک افرادی در دولت مسئولیت‌های مهمی دارند که هنوز بر اشتباه خود در فتنه ۸۸ پافشاری می‌کنند که اصلاً برای آینده دولت خوب نیست.
...

رکورد جدید دولت روحانی: بودجه عمرانی در حد «صفر»!
گزارش نماگرهای اقتصادی بهار ۹۴ که بانک مرکزی منتشر کرد، نشان می دهد، عملکرد عمرانی دولت روحانی در سه ماهه اول سال جاری تنها ۳۹ میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که بودجه عمرانی مصوب امسال ۴۷ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان است.
...

جدیدترین موشک بالستیک ایران تحویل یگان‌های عملیاتی سپاه شد
جانشین فرمانده کل سپاه از تحویل جدیدترین موشک بالستیک ایران به یگان‌های عملیاتی سپاه خبر داد.
...

اسلام ستیزی در فرانسه؛ زمینه ها و پیامدها
طبق آمارهای رسمی حدود ده درصد از جمعیت 68 میلیونی فرانسه را مسلمانان تشکیل می دهند. به عقیده عده ای از تحلیل گران موج نگرانی پیرامون حضور گروه های تروریستی در جامعه فرانسه در حقیقت نتیجه رفتار ضداسلامی دولت فرانسه طی سال های گذشته است که اولین جرقه های آن ستیزی در دوران معاصر از زمان تصویب قانون منع...

مأموریت فتنه‌گرانه رژیم صهیونیستی به شبکه«من و تو»+عکس
شبکه سلطنت‌‌طلب « من و تو» تفاهم‌نامه همکاری با شبکه‌های اسرائیلی در آستانه انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی امضاء کرده است تا ضمن حفظ منافع این رژیم جعلی سناریوهای فتنه‌گرانه‌ای برای انحراف افکار عمومی اجرا کند.
...

قرار است از کیمیا چه الگویی برای دختران بسازیم؟!
سریال «کیمیا» قرار است در کنار روایت داستانی خود همانند اوشین و هانیکو دوره های مختلف تاریخی در ایران را روایت کند، اما مهمترین ویژگی این سریال بلند ایرانی همان یکسره بودن آن است.
...

خرید ملک در امارات با سرمایه‌ های «صندوق بازنشستگی کشوری» +سند
با توجه به اینکه این شرکت ها عملا با مبالغی که دولت جمهوری اسلامی ایران و بازنشستگان زحمتکش کشورمان به آنها سپرده اند، اداره می شوند، سنخیت خرید و فروش املاک در امارات با اهداف اقتصادی نهادهای رسمی کشورمان و اجزاء وابسته به آنها چیست؟
...

بیست و پنجمین قسمت از «دونقطه» با موضوع «برنامه ششم توسعه» منتشر شد+فیلم
دکتر محمد خوش چهره، میهمان بیست و پنجمین قسمت از سری جدید ویدئوی سه‌دقیقه ای «دونقطه» با موضوع «برنامه ششم توسعه» شد. وی در این قسمت با عنوان «رشد، رویکرد و توزیع در برنامه ششم» به تشریح ابعاد اقتصادی برنامه ششم توسعه می پردازد.
...

سراج24/بازخوانی تحریم‌ های غرب علیه ایران پس از فتنه 88
شماره جدید پیشخوان اینترنتی «سراج24» با عناوین "بازخوانی تحریم‌های غرب علیه ایران پس از فتنه 88+نمودار"،"بنزین وارداتی یورو 2هم نیست!"،"زنانی چون من کارآمدند!"،"با نفت مسلمانان، بر سر مردم یمن بمب می ریزند!"،"احساس تکلیف بی سابقه میان خانواده های مدیران ف...

هشت کتاب برای شناخت و بازخوانی فتنه 88
اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 که به حق فتنه 88 نام گرفت، یکی از برجسته ترین و مهم ترین اتفاقاتی است که به وقوع پیوسته است. در سالهای اخیر، نویسندگان زیادی تلاش هایی برای بازخوانی ابعاد مختلف و پیچیده این فتنه سخت و رمز گشایی از چرایی آن داشته اند که در قالب کتاب های مختلفی به بازار عر...

نشانه‌های مؤمن در سیره امام صادق(ع)
ایمان و مؤمن بودن ارکان مشخصی دارد که همه افرادی که به این صفت شهرت دارند، باید چنین ارکانی را در خود داشته باشند، به عنوان مثال راضی و تسلیم امر خدای متعال باشند، صبر و استقامت زینت روح آن‌ها باشد، در دستگیری از نیازمندان و بیچارگان بر دیگران پیشی بگیرند، خلق نیکو داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه ...

اصول هفتگانه امام/ اعتماد به صدق وعده الهی+پوستر وصوت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در جریان سخنرانی‌شان در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله به جریان تحریف خط امام اشاره کردند و به تبیین اصول هفتگانه بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی در طول ده سال دوران حاکمیت اسلامی و پانزده سال دوران نهضت پرداختند.
...

فیلم/طنز سیاسی دکتر سلام _قسمت102+دانلود
ویژه‌برنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛
...

فیلم/ خروش یک ملت علیه فتنه
ملت ایران در نهم دی‌ماه 88 در یک اقدام هوشمندانه با حضور در صحنه توانستند شروع یک بحران را در نطفه خفه کنند.
...