حادثه تلخ و ناگوار عاشورای 88 و هتک حرمت سید و سالار شهیدان توسط کسانی که موسوی آنها را «مردم خداجوی»؟! خوانده بود خشم مردم را بر انگیخت؛ به طوری که به دنبال این حرکت، حماسه تاریخی 9 دی به وقوع پیوست.
...

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هر تاکتیک فقط یک بار می‌تواند موفق باشد چون دشمن راه مقابله با آن را یاد می‌گیرد لذا توقف در قواعد و دکترین‌های ثابت، اولین آفت و شکست است. باید مدام تغییر کرد زیرا چهره تهدید هم دائماً در حال تغییر است.
...

به گزارش عمارنامه؛ آمریکایی‌ها هنوز جوهر امضای اوباما پای مصوبه نقض برجام خشک نشده، توافق کرده‌اند از محل سرمایه‌های بلوکه شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خاک این کشور نزدیک به ۲ میلیارد دلار به عنوان غرامت حوادث بمب‌گذاری بیروت و الخبر برداشت کنند! آمریکایی‌ها که سال گذشته اموال بنیاد علوی ...

به گزارش عمارنامه به نقل از فارس،  صبح روز شنبه 28 آذر بود که با توجه به افزایش آلاینده‌های هوای تهران، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد؛ یکی از مصوبات این جلسه، موضوع تعطیلی مدارس شهر تهران بود و در آنجا پیشنهاد شد که در صورت موافقت آموزش و پرورش تهران، مدارس پایتخت در روزهای یکشنبه ...


فردا؛ مراسم تشییع سه شهید مدافع حرم در تهران برگزار می شود
فردا یک شنبه 6 دی ماه مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک سه شهید مدافع حرم با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران در تهران برگزار می‌شود.
...

از زندانی کردن تشیع تا توهین به مقدسات دیگران
با روحیه تهاجمی و توهین به مقدسات چندین و چندساله یک انسان نمی‌توان او را به مسیر حق هدایت کرد. زمانی که به مقدسات دیگران توهین می‌شود آن‌ها در موضع دفاع کور از عقاید قرار می‌گیرند، آنگاه رغبت از گرایش به مکتب اهل‌بیت(ع) کم می‌شود.
...

آسمان ایران یکی از امن‌ ترین آسمان‌ها است/سپاه در ماموریت‌های حفاظتی خود هیچ شکستی نداشته است
سردار گرجی زاده با بیان اینکه امروز ایران به لحاظ امنیت در تراز بسیار بالایی قرار دارد،گفت:آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌ها است و سپاه در مأموریت‌های حفاظتی خود هیج شکستی نداشته است.
...

نَفَس تروریست ها بریده شد/ با شکار جدید ارتش سوریه آشنا شوید
رسانه های منطقه ای از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام در حملات هوایی ارتش سوریه خبر داده اند.
...

پشت پرده عادی سازی روابط ترکیه و اسرائیل چیست؟
هر ناظر بی طرف بیرونی می تواند بپرسد که چرا ترکیه و رژیم صهیونیستی در این موقعیت حساس منطقه خواستار عادی سازی روابط هستند؛ لذا تغییر تاکتیک های میدان بازی برای تغییر موازنه به طوری که منافع طرفین را به طور حداکثری تامین نماید، از مهم ترین اهداف این تغییر رویکرد محسوب می شود.
...

پشت‌پرده افزایش پهنای باند داخلی و خارجی/ وزارت ارتباطات در مسیر شبکه ملی اطلاعات گام برمی‌دارد؟
آمار وزارت ارتباطات از افزایش 3.4 برابری پهنای باند بین‌الملل و 3.8 برابری باند داخلی حکایت دارد،آیا عملکرد با گفته وزیر تطابق دارد و حرکت در مسیر اجرای شبکه ملی اطلاعات است؟
...

روزشمار فتنه 88 ؛ وقتی حمله به شورای نگهبان آغازی برای فتنه شد
روزشمار فتنه 88 به بازخوانی مقدمه چینی های فتنه گران از ماه ها قبل از انتخابات 88 تا بعد از انتخابات و نقش خواص در آن می پردازد.
...

پیروزی اسلام و احیای «تمدن اسلامی» وعده حتمی الهی است
شرایط زمان به نفع اسلام و بیداری اسلامی در جریان است که اگر به خوبی مدیریت شود، پیروزی اسلام گرایان در کشورهای اسلامی قطعی است. هدف نهائی را باید امت واحده‌ اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی جدید بر پایه‌ دین و عقلانیت و علم و اخلاق، قرار داد.
...

فصل انتخابات وسیاه نمایی اصلاح طلبان/دلیل حمله زود هنگام به شورای نگهبان چیست؟
موعد انتخابات مجلس و خبرگان رهبری رسیده و از سوی جریانی بار دیگر سازوکار برگزاری و نظارتی انتخابات مورد هجمه واقع شده است.
...

بی تاثیری وام ۶۰ میلیون تومانی در بازار مسکن!/راهکار بخش خصوصی برای خروج رکود در بازار مسکن
دولت یازدهم به خصوص عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نتوانسته است که در حوزه مسکن موفقیت داشته باشد. تا جایی که نمایندگان مجلس مجبور شدند که وزیر مربوطه به پای استیضاح برساند.
...

وقتی مراودات مراکز دانشگاهی هم تعطیل می‌شود!
تاثیر سنگینی است که بر میزان اعزام دانشجو به خارج کشور و ضمنا ورود دانشجوهای خارجی به مراکز علمی ماست. یعنی هدف گرفتن بخش مهمی مراودات علمی ایران و دیگر کشورها باهم به صورت رسمی و قانونی!
...

روایت همسر شهید همدانی از آخرین دیدار؛ حاجی گفت این دفعه به سوریه بروم شهید می شوم
حاج آقا در جمع من و دخترها گفت که این دفعه به سوریه بروم شهید می شوم بعد دختران هم گریه کردند و من هم گفتم که اگر شهید شوی جنازه شما را به همدان نمی بریم ولی حاج آقا گفت که من وصیت کردم که در همدان خاک شوم.
...

عدم حمایت دولت از مردمی ترین جشنواره کشور/وقتی بودجه مصوب «جشنواره عمار» را نمی دهند!
رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره‌ فیلم عمار گفت: برخلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک ریال هم به جشنواره عمار کمک نکرده است.
...

سردار نقدی: کسی گول «اسم خود» و «صبر نظام» را نخورد!
رئیس بسیج مستضعفین گفت: بدانند اگر دوباره بخواهند فتنه کنند این ملت بیدارند. هر جریانی که در مقابل انقلاب بایستد از آن عبور خواهند کرد حتی اگر قائم مقام رهبری باشد.
...

حاشیه های ثبت نام فرزندان هاشمی برای انتخابات مجلس/عفت مرعشی: به رد صلاحیت فرزندانم اعتراض نمی کنم
حضور محسن و فاطمه هاشمی رفسنجانی فرزندان هاشمی رفسنجانی برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور آمده بودند با حاشیه‌هایی همراه بود.
...

تعداد زیاد کاندیداها به نظر می‌رسد اهداف دیگری را دنبال می‌کند
آیت‌الله محمد یزدی در نهمین کمیسیون مشترک هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در قم اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون اقدامات خشونت‌آفرینی و خلاف‌هایی صورت گرفته که پشت سر این‌گونه اقدامات تضعیف اسلام است.
...

کلیپ ویژه چهلمین روز عروج شهیدان مسعود عسگری و احمد عطایی
کلیپ ویژه چهلمین روز عروج شهیدان مسعود عسگری و احمد عطایی، همراه با گفتگوی مادران شهید یزدانی و عسگری
به همراه بزرگ داشت شهیدان علی یزدانی، حسین مرادی ،محمد حمیدی، مصطفی صدری زاده و حسن غفاری
...

کلیپ صوتی/«مسئله اصلی»؛مردمی کردن اقتصاد
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه کلیپ صوتی «مسئله اصلی» را درباره‌ی اقتصاد منتشر می‌کند. هشتمین قسمت این مجموعه درباره‌ی لزوم مردمی کردن اقتصاد است.
...

فیلم/نگاه نخبگان به مستند جنجالی «پشت صحنه»
اولین سوالی که پیش میاد اینه که چرا مساله جنسی؟
جواب ما خیلی ساده است. چرا مساله جنسی نه!؟
مستند های زیادی در این سال ها با موضوع تامین سلامت غذایی، امنیت اجتماعی، عدالت و اختلاف طبقاتی دیده ایم. اما مشخص نیست چرا همه ما از صحبت کردن یپرامون نیاز جنسی در تریبون های رسمی ابا داریم، نیازی که درصد بالا...

مجموعه پوستر «تکلیف بزرگ همه مسلمانان»
رهبر انقلاب اسلامی: «مسلمانها باید با هر عامل مخالفِ وحدت و ضدّ وحدت مقابله بکنند؛ این یک تکلیف بزرگ برای همه‌ی ما است؛ هم شیعه هم سنّی باید این را قبول کنند.»
...

پوستر/ اذان تفرقه به افق غرب
رهبر معظم انقلاب در خجسته سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق (ع) (۱۳۹۳/۱۰/۱۹ ) با اشاره به تلاش گسترده مراکز «جاسوسی و اطلاعاتی» غرب برای تفرقه افکنی فرمودند: آن تشیعی که با MI6 انگلیس مرتبط است و آن تسننی که مزدور CIA است هر دو ضد اسلام و ضد پیامبرند.
...