نفوذی ها خود را به پیرامون پیامبر رساندند و با رسیدن به مناصب دولتی در بزنگاه، کودتای سقیفه را عملیاتی کردند و جامعه مسلمین را دچار تشت و اختلاف کردند باید مواظب باشیم دوباره تاریخ تکرار نشود.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان که پیش روی ما است دقت کنیم پای نفوذی ها یا کسانی که تحت نفوذ غرب وامریکای مستکبر هستند به این مجالس پر اهمیت باز نشود.
کسانی که که درکی از ولایت ندارند وقتی به مجلس راه پیدا می کنند مثل آن نماینده اصلاح طلب می گوید حتی اگر امام حسین کابینه معرفی کند آن را استیضاح م کنیم! کسانی که معنای عصمت و ولایت را نفهمیده باشند به راحتی چنین حرف های باطلی را سر می دهند.
نفوذی ها با تصاحب مجلس ششم پیشنهاد نوشیدن جام زهر را به رهبر معظم انقلاب دادند نباید بگذارید دوباره این اتفاقات ناخوشایند تکرار شود.
 انقلاب حضرت موسی و ضربه مهلکی که نفوذی ها زدند گفت:بنی اسرائیل که با انقلاب حضرت موسی از بند حکومت شاهنشانی فرعون آزاد شده بودند و آن همه معجزه را به چشم خود دیدند اما جریان نفوذ کاری با آنها کرد که همه گوساله پرست شدند.
اگر نخبگان و خواص بنی اسرائیل به وظایف فرهنگی خود به درستی عمل می کردند و در برابر جریان ضدفرهنگی سامری می ایستادند قوم خدا پرستی بنی اسرائیل از گوساله پرستی سر در نمی آورد.
گوساله سامری ترکیبی از علم و هنر بود که توانست بنی اسرائیل را فریب دهد باید مواظب باشیم امروز هم مرعوب علم و تکنولوژی غربی ها نشویم امروز دشمن هنرمندانه به جنگ ما آمده است.
شبکه های ماهواره ها وفضای مجازی امروز گوساله های سامری برای نفوذ فرهنگی و تغییر افکار و آرمان های ما هستند موسای ما امروز در پس پرده غیبت است ولی باید گوشمان به حرف جانشین او باشد.
هالیوود بازوی توانمند این نفوذ فرهنگی است آنها در قالب بهترین فیلم ها و انیمشین ها کثیف ترین کارهای عالم را به شکل زیباترین کارها به تصویر می کشند تا فرهنگ غرب را به جای فرهنگ اهل بیت در اذهان و قلوب ما جایگزین کنند.

هیات ها خط مقدم مبارزه با نفوذ فرهنگی هستند خاطر نشان ساخت:مبادا جهادگران فرهنگی در هیات و مساجد خود اسیر تیر و ترکش های هالیوود و شبکه های اجتماعی شده باشند باید در برابر این هجمه های فرهنگی دست به تولیدات اسلامی و انقلابی بزنیم.