سکانس اول :

عفت مرعشی در واکنش به حبس مهدی هاشمی :

«انقلاب از اوین شروع شد و زندان ها و فشارها و کسانی که در زندانها بودند عامل مهمی در شکل گیری انقلاب داشت و حالا به همین شکل” بنابراین تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت.»


سکانس دوم:

غلامحسین محسنی اژه ای :

« در هفته گذشته نیز از بند 7 و 8 زندان اوین بازرسی به عمل آمد و از‫#‏مهدی_هاشمی‬ نیز یک گوشی تلفن همراه با سیم‌کارت مربوطه و تعدادی قطعه‫#‏سکه‬ اعم از ‫#‏ربع‬ سکه، ‫#‏نیم_سکه‬ و ‫#‏سکه‌های_گرمی‬ که حدود 30 عدد بود، کشف شد، البته سکه‌ را نمی‌شود گفت غیرمجاز است اما اینکه از قبل با خودش برد یا بعداً به زندان برده است و اینکه چه‌کار می‌خواسته بکند، معلوم نیست ولی داشتن تلفن همراه غیرمجاز است.»


سکانس سوم:

سردار مشفق :

«امروز متهم در اختیار ما هست، از سرکرده‌های اراذل و اوباش تهران، که تیم مهدی‌هاشمی اینها رو از ۱ ماه ۲ ماه قبل از انتخابات دعوت کردند، آموزش دادند و توجیه کردند برای اینکه از اینها بتوانند در روز مدنظرشان بهره ببرند!

متهمی در اختیار ما هست که شبی ۸۰۰ هزار تومان می‌گرفته به اتفاق رفقاش شرق تهران، فلکه تهرانپارس، نارمک و هفت حوض رو به آتیش بکشونن!

متهمی در اختیار ما هست که شبی ۱ میلیون تومان می‌گرفته، از اراذل و اوباش غرب تهران، که میدان کاج و امثال آنجا را هر شب با اعوان و انصارش به آتش بکشاند!

متهمی در اختیار ما هست که مسئولیتش جمع آوری سیاهی لشکر برای تهیه کننده‌های فیلمهای سینمایی است. آدم شناخته شده‌ای هم هست. این آدم را آوردند توجیهش کردند شبی ۲ میلیون می‌گرفته تا سیاهی لشکر رو توجیه کنه شبا تو خیابون اتوبوس آتیش بزنن، بانک آتیش بزنن، به نیروهای انتظامی حمله بکنن، توهین به مقام معظم رهبری بکنن، به پایگاههای بسیج حمله بکنن!!! این آدم الآن تو اوین در خدمت ماست.

این سرکرده‌های اراذل و اوباش از مهدی‌هاشمی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان پول گرفته‌اند!!

جالب اینجاست اینها می‌گن وقتی ما می‌رفتیم پول بگیرم، پول روز میز مهدی‌هاشمی دسته دسته چیده شده بود و مهدی‌هاشمی دسته دسته به ما پول می‌داد!!! »