"ارتباط شیوه نمازگزاری با اوقات شبانه‌روز براساس شناخت اعجاز علمی"

"فواید طبی رکوع و سجود"
بزرگترین متخصصان و پزشکان عالى‌مقام بین‌المللى بر این باورند که حرکات نماز خم و راست شدن ملایم در سجود و رکوع مى تواند یکى از راه هاى مهم درمان بیمارى دیسکوپاتى یا بیمارى دیسک ناحیه کمر باشد. 

رکوع در تقویت عضلات دیواره شکم بسیار مفید است و به جمع شدن معده کمک مى کند و آن را در کار هضم یارى مى دهد.همچنین روده ها برایشان دفع فضولات هضمى به صورت طبیعى آسان مى شود. 
اما سجود باعث رانده شدن هوا از میان معده به دهان مى شود و دشوارى هاى هضم و انعکاسات قلبى را برطرف مى سازد.پزشکان، نشستن به صورت سجده در نماز را براى درمان جمع شدن خون در پایین شکم بانوان که ناشى از پشت درد در رحم است، توصیه مى کنند. 
دکتر دیاب و دکتر قرقوز درباره فواید طبى سجود چنین مى گویند: 
پایین آمدن سر به هنگام سجود منجر به احتقان خون در رگهاى خونى مغز مى‌شود و هنگامى که سر به صورت ناگهانى به طرف بالا مى رود، فشار داخل رگها کاهش مى یابد و این حرکت در هر رکعت نماز شش بار در خلال رکوع و سجود تکرار مى شود، یعنى 102 بار در شبانه روز و این در حالى است که انسان فقط نمازهاى واجب را به جا آورد. 
یک دانشمند غیر مسلمان از اروپا تحقیقات را شامل یافتن بهترین روش برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که بدن آسیب می رساند را انجام داد. 
با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بروی زمین، زمین امواج الکترو مغناطیسی را تخلیه خواهد کرد! 
یکی از معضلات عصر الکترونیک و به تبع آن زندگیهای الکترونیکی صدمات و لطمات ناشی از امواج تکنولوژیهای این عصر برای کاربران می‌باشد.