میگن شیطان باکسی همسفرشد موقع نمازصبح این شخص نماز نخواند موقع ظهر وعصر هم نماز نخواند موقع مغرب وعشاء رسید بازم این شخص نماز را بجای نیاورد ، پنج وقت نماز را در روز از قصد ترک کرد ،

وقتی شب شد ، موقع خواب شیطان به این شخص گفت من باتو زیرِ یک سقف خواب نمی شوم چون پنج وقت موقع نماز شد وتویک نماز را نخواندی و از قصد همه نماز های امروز را ترک کردی ،
این شخص گفت چرا ؟
شیطان گفت : میترسم غضبی از آسمان براین سقف نازل شود که من هم باتو شامل شوم ،
این بی نماز گفت : توشیطان استی ومن بندهء خدا ، چطور غضبِ خداوند
برمن نازل میشود ؟
شیطان درجواب گفت : من فقط یکبار نافرمانی کردم و سجدهء شکر که برای حضرت آدم ع بود نکردم ازبهشت رانده شدم وتاروز قیامت موردلعنت خدا شدم ، درصورتیکه تو از صبح تاحالا بایدچندسجده به خداوند میکردی ولی نکردی ،
وای به حال تو ، که از من بمراتب بد بدتر میباشی ،
نتیجه : دوستان عزیزم نماز های تان را همیشه در وقتش ادأ کنید هیچ گاهی در خواندنِ نماز سستی وتنبلی نکنید .
زیرا . . .
شیطان که رانده شد بجز یک خطانکرد : خودرا برای ســـــجدهء آدم رضــــا نکرد
شیطان هــــــــزار بار بهتر ز بی نــــماز : او سجده به آدم واین سجده به الله نکرد .