___________________________________

پ.ن:

1.نوروزتون فاطمی ان شاءالله ...

2. سالی که بهارش رنگ و بوی فاطمی داره قطعا پربرکت خواهد بود، آرزو دارم یکی از برکاتش ظهور مولامون حضرت مهدی عج الله باشه ان شاءالله ...

3. یک سال از عمرمون گذشت تو این یک سال چه کردیم؟!، چقدر به علممون اضافه شد؟ چقدر به ایمانمون اضافه شد؟!، چه قدمی برای خدا برداشتیم؟! ، چه پیشرفتی نسبت به سال قبل تر داشتیم؟!، چه میزان از تصمیماتمون عملی شد؟!، چقدر مورد رضایت خدا بودیم؟!، مفیدترین عملی که انجام دادیم چی بوده؟!، چه ارزشی به ارزش هامون اضافه شد؟!، چقدر تونستیم به دیدگاه هامون جهت بدیم؟!، چقدر تونستیم دستگیر ضعیف ترها باشیم؟! و کلی سوال دیگه که برای جواب هرکدوم باید ساعت ها فکر کرد... خدایا احساس پوچی می کنم، چقدر زمان قبض شده و چقدر کار ناتموم مونده برا ما آدما! می ترسم از هشدار نوروز! می ترسم از گذر زمان و بی خیالی های خودم، دیگه مثل سابق ایام نوروز برام پیام آور شادی نیست، نوروز فقط داره گذر زمان و نزدیکی به مرگ رو به رخ می کشه ، خدایا دلم گرفته از هجوم این دلهره ها، خسته ام ، فرسوده شدم، شکستم، به فریادم برس ...


4. به تقویم ها اعتمادی نیست، اگر تحولی در دل و زندگیت روی داد مبارک است؛ راز نو شدن را باید دانست و گرنه بهار یک فصل تکراریست! گذشت عمر تبریک ندارد... صافی دلها و نو شدن ها مبارک ...

________________________________________________


عارفانه :


از عطر نگاه باغ ها دانستم نام دگر بهار ، لبخند خداست ...