:small_blue_diamond:کودک بعد از شنیدن این جواب، برای رسیدن به آرزوی خود ماجرا را تصمیم میگیرد هر کاری که لازم است انجام دهد تا لک لک ها زودتر به خانه آنها بیایند و از پدر و مادرش نیز میخواهد او را همراهی کنند. پدر و مادرش پس از مشاهده تلاش و ذوق کودکشان در انتظار لک لک ها، به جای گفتن دروغ لک لک ها و بیان واقعیت ماجرا، او رادر این دنیای کودکانهای که ساخته است همراهی میکنند.
:small_blue_diamond:جالبتر اینکه در این انیمیشن با ترکیب دنیای واقعیت و فانتزی، پس از اتفاقات عجیب و غریبی در انتهای فیلم لک لک ها برای این خانواده یک فرزند جدید میآورند.
:small_blue_diamond:نکته قابل تامل این است که آمریکای 2016 با تولید چنین انیمیشنهایی برای کودکان، میخواهد چنین پنداری را در ذهن آنها تثبیت کند.
:movie_camera:تیزر این انیمیشن دیدنی به پیوست این مطلب ارسال شده است. t.me/med_q/5
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیانثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
مخاطب به مثابه مشتری: در مباحث مخاطب شناسی: رسانه ها بحث می کنند که مخاطب کیست و چیست؟ یک نگاه لیبرال سرمایه داری این است که مخاطب یک مشتری است. در نگاه دینی ما،مخاطب و مستمع، فردی است که دقایقش امانتی است. که در اختیار ارتباط گر رسانه ای است و باید مطالبی را به او ارائه کنند که به درد دنیا و آخرتش بخورد.