✅ شهید آوینی ؛ مهندس معماری که در کارشناسی دین دخالت کرد ٬ ولی تا به محدوده ممنوعه نیامده و شهید است عزیز است !

✔ روزهای آخر عمر شهید آوینی روحانیّت معزز حوزه هنری عذر آوینی را خواسته بود و این مهندس معماری که به قول برخی ما حوزویان « حرف های بزرگتر از دهانش می زد . » خدا خواست برود تا به قول رهبری « سیّد شهیدان أهل قلم » شود .

ادامه....

♨ اگر آوینی می ماند هزاران ترکش کشنده تر از آن مین والمرای فکّه نسیبش می شد .

✔چون از حکومت « انسان کامل » می گفت و جهتگیری تمام متونش به سوی حکومت جهانی مهدی فاطمه سلام اللّه علیهما معطوف بود و حتماً برخی از برادران ٬ جریان آوینی را جریان انحرافی و « حجتّیه نوین » به مردم معرفی می کردند !

🇮🇷 و چون افتخارش به « ایرانیّتش » بود و « رشد اسلام را مدیون قومیّت ایرانی » و شاهنامه ی فردوسی را « حکمت معنوی که هیچ چیز غیر از اسلام نیست. » می دانست متّهم به ایرانی گری مقابل اسلام می شد و صدها منبر و مقاله در تبیین افکار خطرناکش برپا می شد !

🌷 خدا خواست آوینی رفت ٬ و اگرنه با دید « جهان وطنیش » حتماً توسط مؤسسه ای خاص و علّامه شان به فراماسونری و « بابی مدرن » و « خطرناک ترین انحراف از صدر اسلام » متهم می شد .

✔♨ آوینی که در مقاله اش غربزدگان و شیطان بزرگ پرستان را « بزمجه » می خواند حتماً امروز تندروترین شناخته می شد و ...

♨👈 ولی تا آوینی ها در منطقه ممنوعه نیامده اند و به خصوص تا وقتی شهیدند عزیزند ولی اگر بخواهند به منطقه ممنوعه بیایند و اصلاح بانک و اقتصاد و گریز جامعه از برنامه های صهیونیست جهانی را دنبال کنند و به دولت برسند از طرف تمام مدعیان یقه کیپ که خرطوم خویش را سال ها در رگ انقلاب کرده و از آن ارتزاق می کنند ٬ مستحق تمام دشنام ها و دروغ ها می شوند و ...

✅🌷 شادی روح شهید سید مرتضی آوینی و سلامتی شهیدان تهمت و روشن اندیشان مظلوم صلوات !