چیدن میوه از باغ دیگران برای خوردن در همان محل بدون اجازه از صاحب آن آیا حلال است؟

Posted: 18 Mar 2016 06:59 AM PDT

سایر احکام  آیا  از میوه هایی که در باغ دیگری روی زمین افتاده میتوان استفاده کرد؟ یا در حد چند عدد از درخت چید؟ آیا برای این چند عدد باید از صاحب باغ اجازه گرفت؟ √ پاسخ:  بدون رضایت صاحب میوه ها...

لطفا جهت مطالعه کامل متن ارسالی به سایت گروه اینترنتی رهروان ولایت مراجعه نمائید.

حکم شرعی هاشور ابرو

Posted: 18 Mar 2016 02:29 AM PDT

سایر احکام برای هاشور ابرو که نوعی رنگ کردن ابروهاست لازم است برای ثابت ماندن رنگ آن تا سه روز آب به ابروها نرسد؛ حکم وضو و غسل در این حالت چیست؟ √ پاسخ:  هاشور کردن ابرو مجوز شرعی برای وضوی جبیره...

لطفا جهت مطالعه کامل متن ارسالی به سایت گروه اینترنتی رهروان ولایت مراجعه نمائید.

طلاق به خاطر عشق قدیمی

Posted: 18 Mar 2016 01:08 AM PDT

زبان فارسی چکیده:شوهرم به خاطر عشقِ قدیمی‌اش مى خواهد زندگى مرا تمام کند. من خیلى براى زندگیم زحمت کشیدم. نمی‌خواهم از دستش بدهم. به خدا بچّه‌ام تازه هفت ماهش راتمام کرده؛اوخیلى کوچک است. لطفاً...

لطفا جهت مطالعه کامل متن ارسالی به سایت گروه اینترنتی رهروان ولایت مراجعه نمائید.

یک بام و دوهوای دوران عقد

Posted: 18 Mar 2016 12:48 AM PDT

زبان فارسی چکیده:دوران عقد از جمله دوران‌های زندگی است که علی‌رغم شیرین بودنش اگر در حفظ و نگهداری آن دقت نشود بسیار شکننده و آسیب‌پذیر است. 

لطفا جهت مطالعه کامل متن ارسالی به سایت گروه اینترنتی رهروان ولایت مراجعه نمائید.

چطوری از دختران شناخت پیدا کنم؟

Posted: 17 Mar 2016 10:19 AM PDT

فرایند ازدواج با سلام. من مشکل جدی برای ازدواج دارم. خونواده پدری و مادریم مذهبی و ریشه دار هستن و با خونواده سطح پایین از لحاظ فرهنگی و اعتقادی نمی تونیم وصلت کنیم. از طرفی تابحال دختری که به سلیقه...

لطفا جهت مطالعه کامل متن ارسالی به سایت گروه اینترنتی رهروان ولایت مراجعه نمائید.

بی خود، هرگز به خوشبختی نخواهید رسید!

Posted: 17 Mar 2016 06:23 AM PDT

کتیبه های مذهبی و فرهنگی شر در طول تاریخ همواره می‌خواسته بداند که از کجا آمده؟ و برای چه آمده؟ و به کجا می‌رود؟ برای هر انسانی در طول زندگی سوالاتی دربارۀ خلقت و عالم هستی به وجود می‌آید. به گفته...

لطفا جهت مطالعه کامل متن ارسالی به سایت گروه اینترنتی رهروان ولایت مراجعه نمائید.

ایا ازدواج کنم بهتر است یا جدا شویم؟

Posted: 17 Mar 2016 12:31 AM PDT

شرایط انتخاب همسر سلام پسری 23 ساله هستم که شهریور 95 فارق اتحصیل میشوم و مدرک کارشناسی رو میگیرم.مدت یک سال و 4 ماهه که بادختری آشنا شدم که دو ماه از خودم کوچکتره.و همه جوره با معیارهایی که من برای...