تو در شکم مادر نشست و برخواست را آموزش دادم.

آیا کسی غیر از من را توانای چنین کاری هست؟؟ 

وقتی مدت حمل به پایان رسید و مراحل آفرینشت تکمیل گردید.

فرشته مامور بر ارحام امر کردم که تو را از رحم خارج و با نرمش بالهایش به دنیا وارد کند. 

دندانی که چیزی را ریز کند نداشتی!! 

دستی که بگیرد و قبض کند نداشتی!! 


✨قدم و گامی برای سعی و رفتن نداشتی!! 

از دو رگ نازک در سینه مادرت طعامی بصورت شیرخالص که در زمستان گرم و در تابستان سرد باشد برایت غذا قرار دادم 

مهر و محبتت بر قلب پدر و مادرت قرار دادم تا تو را سیر نمیکردند خود سیر نمیشدند.

تا تو را نمی آسودند خود استراحت نمیکردند! 

اما وقتی پشتت قوت گرفت و بازوانت پرتوان شد به مبارزه من قیام نمودی در خلوت نافرمانی من کردی و از من حیا ننمودی!!! 

اما باز هم و با همین صورت: اگر بخوانی مرا اجابتت کنم. 

💦و اگر از من بخواهی و سؤالم کنی بدهمت و برآورده کنم!!! 

🌹اگر بسویم بازآیی میپذیرمت!!! 🔅🔅🔅 

 شگفتا از تو ای فرزند آدم هنگامیکه متولد شدی در گوشت اذان گفتند بدون نماز؛ و هنگام مرگت نماز بر تو اقامه شد بدون اذان !!!

شگفتا بر تو ای فرزندآدم هنگام تولد ندانستی چه کسی تو را از شکم مادر خارج گردانید و هنگام مرگ ندانستی چه کسی تو را بر قبر وارد نمود! 

شگفتا ای ابن آدم هنگام تولد غسل و نظافت شدی و هنگام مرگ نیز غسلت دادند و نظافتت کردند!

شگفتا از تو فرزندآدم هنگام تولد بر شادی و مسرت اطرافیانت آگاه نبودی و هنگام مرگ برسوگ و شیون و گریه واندوهشان! 

عجبا از تو ای فرزندآدم در شکم مادر در مکان تنگ و تاریک بودی و بعد از مرگ دوباره در مکان تنگ و تاریک قرار میگیری 


عجبا ای فرزندآدم وقت تولد با پارچه پیچانده شدی تا به پوشانندت و وقت مرگ باز با پارچه می پیچانندت تا پوشانده شوی 

شگفتا بر تو ای فرزندآدم وقتی متولد میگردی و بزرگ میشوی ازمدار پس برای آخرتت چه مهیا و آماده ک بجاست که از صمیم قلب بگوئیم: 

✨اشهدان لااله الاالله و اشهد ان محمدا رسول الله و أشهد أن علی ولی الله