همه چیز درجزئیات است، ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد درجزئیات،کشور ما را محصور کند/ این که حالا به بنده و دیگران تبریک میگویند بی معنیست/ آن چه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین میکند، نه حتی این که مذاکرات تا به آخر برسد.
من هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم/ با این که خوشبین نبودم با این مذاکرات موردی موافقت کردم و از مذاکرهکنندگان حمایت کردم و میکنم/ با توافقی که منافع و عزت ملت را حفظ کند موافقیم/ اما توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود.
توافق نکردن شرف دارد به توافقی که عزت ملت ایران پایمال شود/ درجزئیات مذاکره دخالتی نکرده ونمیکنم/ خطوط اصلی و خطوط قرمزها را به مسئولین، بیشتر به رئیس جمهور، همواره گفتهام/ این که گفته بشود جزئیات زیر نظر رهبری است، حرف دقیقی نیست
بعضیها در این چند روز موافقت و بعضی مخالفت کردند دررسانه ها/ عجله و مبالغه نبایدکرد/ به مسئولین هم گفتم مردم و نخبگان را ازجزئیات مطلع کنند، ما چیز مخفی نداریم/ این مصداق همدلی بامردم است
مسئولین یک جمع شاخصی از مخالفین را دعوت کنند و حرفهای آنها را بشنوند چه بسا در حرفهای آنها نکتهای باشد که به مذاکره کننده ها کمک کند، اگر هم نکتهای نبود خب آنها را قانع کنند/ ممکن است بگویند فقط 3 ماه وقت داریم، خب حالا 3 ماه بشود 4ماه، آسمان که به زمین نمیآید،کما این که طرف مقابل ما در دوره ای 7 ماه مذاکرات را به عقب انداخت
مذاکرات با امریکا صرفا درموضوع هسته ای است ولاغیر/ در هیچ موضوع دیگری با امریکا مذاکره نداریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیانثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
مخاطب به مثابه مشتری: در مباحث مخاطب شناسی: رسانه ها بحث می کنند که مخاطب کیست و چیست؟ یک نگاه لیبرال سرمایه داری این است که مخاطب یک مشتری است. در نگاه دینی ما،مخاطب و مستمع، فردی است که دقایقش امانتی است. که در اختیار ارتباط گر رسانه ای است و باید مطالبی را به او ارائه کنند که به درد دنیا و آخرتش بخورد.