انقلابی بمانیم تا انقلاب بماند

Posted: 18 Mar 2016 01:12 PM PDT

مقدمه : انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن و میراث گرانبهای امام راحل عظیم الشأن، علیرغم پیش روندگی در جهان اسلام و مستضعفین، از درون با تهدیداتی مواجه شده است. در چنین شرایطی رمز ماندگاری انقلاب چه خواهد بود ؟ مخاطرات پیش روی انقلاب : به طور کلی می توان گفت 4 خطر انقلاب اسلامی و هویت آن را تهدید می کند. 1- نفوذ و استحاله هویت انقلاب اسلامی. 2- رویگردانی اجتماعی ناشی از ناکارآمدی. 3- خطر جریان اسلام غیر فقاهتی و نظام غیر ولایی. 4- دور شدن عناصر انقلابی از مؤلفه های هویت انقلاب. خطر نفوذ و استحاله هویت انقلاب : این خطر آنچنان جدی است که رهبر انقلاب در 25 اسفند 94 در دیدار با اعضاء مجمع حوزه علمیه قم نسبت به آن هشدار دادند و فرمودند : << اگر نظام اسلامی در قبال نظم منحط جهانی هویت خودش را از دست داد، شکست خواهد خورد. >> خطر نفوذ و استحاله آنچنان هویت انقلاب را تهدید می کند که امام خامنه ای در پایان مراسم فاطمیه امسال، از خداوند اینچنین درخواست نمودند: پروردگارا این ملت تلخی های زیادی را تحمل کرده، هرگز این ملت را به روزهای تلخ برنگردان >> کمین جریان نفوذ برای هویت انقلاب اسلامی از ناحیه عناصر و جریان هایی عملیاتی شده که بنیان معرفتی آنان کدخداپذیری و مستحیل شدن در نظام سلطه جهانی است. باید انقلابی بمانیم : جبهه مؤمن به انقلاب برای مهار و مقابله با تهدیدات فوق به ویژه خطر نفوذ و استحاله هویت انقلاب و رویگردانی اجتماعی ناشی از ناکارآمدی، می بایست با بازگشت به روحیه و فرهنگ انقلابی، جریان اجتماعی-انقلابی جدیدی را سامان دهند. در این راستا از یک سو باید مردمی بودن، ساده زیستی، خدمت رسانی به مردم، توجه ویژه به مستضعفین و رفع فقر و همچنین تلاش برای بهبود معیشت مردم، را مورد اهتمام قرار داد و از سوی دیگر ارزشهای انقلابی به ویژه سلطه ناپذیری، استقلال خواهی و عزت خواهی را در جامعه ترویج و فراگیر نمود.

ترین‌های سال ۹۴

Posted: 18 Mar 2016 01:03 PM PDT

سال نود و چهار هم تمام شد. انگار هر سال پریشان تر از سال پیشه. به سنت هر سال برای ثبت احوالاتم در این سال برخی اتفاقات مهم رو یادآوری می کنم. موارد زیر رو تکمیل کنید: بشارت سال: تا 25 سال آینده اصلا اسرائیلی وجود نخواهد داشت. افتخار سال: مدافعان حرم سرکاری سال: تحریمها لغو شد تخریب سال: تندرو، افراطی... فیلم سال: بادیگارد انیمیشن سال: شاهزاده روم کتاب سال: دختر شینا آلبوم سال: ماه و ماهی مرد سال: حاج قاسم غصه سال: شهادت حاج حسین همدانی و دکتر رکن آبادی فاجعه سال: قتل عام حجاج در منا نامردی سال: اعدام شیخ نمر و حمله به شیخ زکزاکی توهین سال: صدای منتقدان مثل کلاغ است! افتضاح سال: جشن اجرای برجام جوک سال: برجام را خدا آورد!!! بامبول سال: آتش زدن سفارت عربستان دلهره سال: قطع روابط یکطرفه ی جیبوتی با ایران صفای سال: پیاده روی میلیونی اربعین خسارت سال: محلس خبرگان بدون حضرات یزدی و مصباح حکم سال: اعدام ب.ز فقید سال: مرحوم فرج اله سلحشور معجزه سال: عبور از رکود براى بار چندم! حسرت سال: پرکردن قلب رآکتور اراک با سیمان ملعون سال: سعودی های وهابی مظلوم سال: کودکان یمنی شرمندگی سال: مصافحه با شیطان دست مریزاد سال: آزمایش های موشکی سرگرمی سال: انتخابات قم هت تریک سال: لیست امید در تهران استقبال سال: تشییع شهدای غواص پریشانی سال: ...حرف رفتن آقا وحید یامین‌پور

چهارمین قدرت موشک‌های زیرزمینی جهان «عسلویه ایرانی» را معنا کرد

Posted: 18 Mar 2016 12:46 PM PDT

رونمایی از بخش دیگری از دستاوردهای موشکی سپاه و ساخت اولین مجموعه تماما ایرانی پارس جنوبی، از دستاوردهای مهم سپاه در سال ۹۴ بود.

هفت روش ابراز علاقه به فرزندان

Posted: 18 Mar 2016 12:40 PM PDT

فرزندان ما مهم ترین ارثیه در جهان هستند و عشق ما نسبت به کودکانمان با اهمیت ترین ارثیه ما برای آنها محسوب می شود. این هفت روش به فرزندان ما کمک می کند تا زندگی آینده خود را محکم تر بنا کنند.

فرزندهاشمی و رهبر انقلاب در کدام‌عملیات ناپدیدشدند؟

Posted: 18 Mar 2016 12:38 PM PDT

یکی از سرداران سپاه می‌نویسد: آزادی مهران عملیاتی بود که اتفاقاً سعید، پسر من، مصطفی، پسر آقای ناطق، یاسر و مهدی، پسران آقای هاشمی و آقا مجتبی، پسر آقا، باهم بودند و یک هفته بود که گم‌شده بودند و از آن‌ها خبر نداشتیم؛ آن‌ها در خطی بین عراق و ایران محصور بودند.

سقوط بی‌سابقه صادرات غیرنفتی بعد از دو دهه!

Posted: 18 Mar 2016 12:33 PM PDT

صادرات غیرنفتی به دلیل سیاستهای اشتباه دولت ۱۷ درصد کاهش یافت! اشتباه روحانی این بود که همه داشته‌هایش را روی برجام گذاشت، ۱۴۵ هیات تجاری به ایران آمدند ولی قراردادی نبستیم!

اینفوگرافیک | دغدغه من

Posted: 18 Mar 2016 12:24 PM PDT

در آستانه‌ی فرارسیدن ایام تعطیلات نوروز و در پیش بودن سفرهای نوروزی، پایگاه اطلاع‌رسانیKHAMENEI.IR اینفوگرافیک «دغدغه من» را تهیه و منتشر کرد. در این اینفوگرافیک بیانات رهبر انقلاب اسلامی در روزهای پایانی سال ۹۱ در دیدار دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی و دغدغه‌ی ایشان مبنی بر کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در این ایام و توصیه به مردم برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مرور شده است.

مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۴ انتخاب شد

Posted: 18 Mar 2016 12:06 PM PDT

«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید». این جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد. دومین جمله‌ی منتخب، هشدار رهبر انقلاب از به‌کاربردن تعبیر «تندرو-میانه‌رو» توسط برخی از افراد است؛ همچنین واکنش رهبر انقلاب نسبت به «پروژه‌ی نفوذ دشمن» نیز […]