به گزارش عمارنامه، روزنامه رای الیوم در گزارشی به قلم «زهیر اندراوس» به بررسی اظهارات اخیر مسؤولان رژیم صهیونیستی درباره قدرت حزب الله و روند تحولات آینده در صورت بروز جنگی احتمالی پرداخت و نوشت: «اظهارات مقامات اسرائیل درباره حزب الله در برهه اخیر رو به افزایش است».
منابع بلندپایه رژیم اسرائیل در ت...

به گزارش عمارنامه، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در چهارمین همایش سراسری علوم و مهندسی دفاعی در سپاه که صبح امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، برگزار شد، اظهار داشت: مبنای اساسی سپاه آیه "وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قوة" است که در نماد سپاه جای‌گذا...

پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار روزنامه ایتالیایی گفته است: انتخاب حجاب و پوشش را امری شخصی می دانم (نه یک امر اجباری) حق انتخاب پوشش یک حق ابتدایی برای زنان است و اختیاری شدن حجاب بخشی از روند پیشرفت و توسعه است.
...


بزرگ‌ ترین باند مافیایی کشور را بشناسید؛ کاسبان تحریم و براندازان در لباس لابی ایران +تصاویر
محمدباقر نمازی، از کارگزاران رژیم پهلوی به همراه فرزندش سیامک، بنیانگذار و مدیر بزرگترین باند مافیایی کشور، حالا بازداشت شده‌اند. سیامک نمازی تا همین چند ماه پیش ارتباط ارگانیک خود با لایه‌های اقتصادی و سیاسی در کشور را حفظ کرده و میان واشنگتن و تهران در رفت و آمد بود.
...

اصلاح طلبان بدنبال «تغییر ساختار» اند/ ائتلاف دولت-اصلاحات رادیکال تر خواهد شد
به گزارش عمارنامه، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: اصلاح طلبان فقط مجلس را نمی خواهند. مجلس تنها به دردشان نمی خورد. حتی مجلس همراه با دولت هم کافی نیست. این را تجربه کرده اند در گذشته. مجموعه ای از گلوگاه ها هست که همه باید با هم تصرف شود تا "تصرف ساختار" را بتوان به "تغییر ساختار" تبدیل کرد ...

برنامه مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حضور رهبر انقلاب
به گزارش عمارنامه، مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها طبق روال همه‌ساله از سوی رهبر معظم انقلاب به مدت پنج شب برگزار می‌شود.
این مراسم از شب اول تا شب پنجم برابر با پنجشنبه 1394/12/20 تا دوشنبه 1394/12/24 پس از نماز مغرب و عشاء، در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمةالله‌علیه...

فتنه‌گران شهروندان ایرانی را درجه‌بندی می‌کنند/ باید به خاطر این آپارتاید از مردم عذرخواهی کنند
به گزارش عمارنامه؛ آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه  احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخابات باشکوه و دشمن‌شکن روز 7 اسفند در سراسر کشور، اظهار داشت: روز 7 اسفند انتخاباتی با حضور 62 درصد از مردم شکل گرفت که این مایه افتخار نظام اسلامی است و نظام ما یک نظام م...

تکثیر مصباح ها و یزدی ها در خبرگان/ بررسی مواضع سیاسی و انقلابی برخی جدیدالورودها
در این میان نام چهره هایی چون آیت الله میرباقری که آیت الله مصباح او را از نوادر می دانند، آیت الله محمدی عراقی، برخی شاگردان علامه مصباح، آیت الله اراکی، آیت الله توکل که تبلیغاتش با عنوان عمار ولایت منتشر شد و نیز نام جوانی انقلابی که در هرمزگان پیروز شده، به چشم می خورد.
...

چرا خارجی‌ها به ایران نمی آیند؟ / ورود سرمایه گذار خارجی به ایران ؛ توهم یا واقعیت؟!
از آغازین روزهای تشکیل دولت یازدهم، افزایش سرمایه گذاری های خارجی به عنوان یکی از برگ های برنده دولت به مردم معرفی و مدیران دولت تدبیر مدعی بودند با ورود آنها به مدیریت کلان کشور با افزایش چند برابری سرمایه گذاری های خارجی اقتصاد ایران را رونق داده و مشکل بیکاری و رکود را حل خواهند کرد.
...

هرکس را مردم نخواستند، باید کنار برود! / وقتی مردم هاشمی را نخواستند او چه کرد؟
هاشمی رفسنجانی با سابقه در خشان در نپذیرفتن رای مردم ،می گوید: هرکه مردم نخواستند باید کنار برود!
...

مراسم یادبود شانزدهمین سالگرد شهادت سردار ابوالفتحی
شانزدهمین سالگرد شهادت سردار ابوالفتحی روز پنجشنبه با حضور خانواده شهید، همرزمان و مردم مومن تهران بر سر مزار این شهید در بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
...

آغاز برنامه بزرگ دولت برای «جذب ایرانیان خارج از کشور»+سند
بر اساس مصوبه جدید دولت، سازمان مدیریت نیز موظف شده است سالانه 100 ردیف مجوز استخدام هیئت علمی مورد نیاز این مصوبه را به مدت 2 سال تامین کند و اعتبار مورد نیاز نیز در قالب ردیف متمرکز، ذیل وزارتخانه های علوم و بهداشت، پیش بینی می شود.
...

حمله مسلحانه به یک پاسگاه پلیس در مکه مکرمه
به گزارش عمارنامه به نقل از پایگاه خبری ترانیم، منابع رسمی اعلام کردند که یک شخص ناشناس در داخل مرکز پلیس منطقه شرائع در شهر مکه مکرمه دست به تیراندازی زد که براثر آن چندین تن زخمی شده‌اند.
برخی منابع، تعداد مجروحان اولیه این حادثه را 5 نفر اعلام کرده‌اند.
هنوز انگیزه این تیراندازی مشخص نشده است؛ با...

جنگ جهانی جدید آغاز شده است/دانشگاه بزرگترین ضربه را به جامعه اعتقادی ما میزند
به گزارش عمارنامه به نقل از تسنیم، نوزدهمین مراسم سالگرد شهادت شهید محمد علی رحیمی 10 اسفند ماه در تالار سوره حوزه هنری با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان، حسن عباسی، حسین یکتا، جواد حیدری نماینده مقام معظم رهبری در هند، شیخ عبدالله زنگو شاگرد شیخ زکزاکی، خانواده شیخ زکزاکی، خانواده شهید رکن آبادی و...

از آواکادوی 12 هزار تومانی تا پرتقال کنکوات 15 هزار تومانی +جدول قیمت
به گزارش عمارنامه؛ در حالی که چند هفته‌ای است انتقادات نسبت به توزیع گسترده میوه‌های ممنوعه خارجی در سطح بازار، بالا گرفته، وزیر جهادکشاورزی به طور کلی مسؤولیت در این زمینه را از سر خود باز کرده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: شنیده می‌شود عده‌ای به شکل سازمان‌یافته و در کانتینرها میوه‌های ممنوعه خارجی ...

چرا هاشمی هیچ شانسی برای ریاست خبرگان ندارد؟
سرانجام هاشمی رفسنجانی با اختلاف 15 هزار رای نسبت به نفر دوم یعنی آیت الله امامی کاشانی ( از مجموع چهار و نیم میلیون رای ماخوذه) توانست به عنوان نفر اول استان تهران به مجلس خبرگان راه یابد.
...

چرا مهمترین شعار اسلام در عصر معاصر حجاب است؟
در غرب خیلی مسلمان زندگی می کند اما روی پیشونی اش ننوشته که من مسلمانم. اسم اش را هم اگر ببرد می فهمید. فقط با یک چیز است که بدون اینکه حرف بزند می فهمیم مسلمان است. اگر ببینید در خیابان یک خانم محجبه راه می رود.
...

طرح وحشیانه رژیم صهیونیستی برای مهار «انتفاضه قدس»/ دستگیر نکنید، مستقیماً بکشید
به گزارش عمارنامه،«آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق اسرائیل و رئیس یکی از احزاب مخالف نتانیاهو ضمن تأکید بر لزوم افزایش سرکوب مجریان عملیات فلسطینی، طرحی را ارائه کرد که براساس آن باید 10 گام اساسی برای «خاموش کردن انتفاضه» برداشته شود.به گزارش خبرگزاری قدس، لیبرمن با اشاره به «ناتوانی کابینه نتانیاه...

مردم در دولت روحانی فقیرتر شدند/از افزایش واردات و قاچاق تا نابودی روزانه 5000 شغل
به گزارش عمارنامه، ابوالقاسم حکیمی پور اقتصاددان و دکترای توسعه از دانشگاه کالیفرنیا در گفتگو با «نسیم آنلاین» در خصوص افزایش ضریب جینی در دو سال و نیم گذشته اظهار کرد: ضریب جینی مهم‌ترین شاخص اقتصادی است که نشان دهنده عدالت درآمدی و اقتصادی میان اقشار مختلف جامعه است. همچنین برای سنجش تحقق اهداف سی...

تیزر و پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ»
نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» از ٢٠ تا ٢٣ اردیبهشت ١٣٩٥ همزمان با اعیاد شعبانیه و با هدف بزرگداشت حرکت عظیم راه پیمایی مردمی اربعین در کربلای معلی در تهران برگزار خواهد شد.
...

هشدار درباره محصولات آرایشی آلوده+فیلم
مصرف لوازم آرایشی اورآل ، داو ، نیوآ ، گارنیه و رکسنا در فرانسه و چند کشور اروپایی ممنوع شد.
...

کاریکاتور/ دموکراسی از نگاه فتنه گران
کاریکاتور دموکراسی از نگاه فتنه گران
...

کاریکاتور/قابل توجه آقایان و خانم های نماینده
با پایان یافتن انتخابات مجلس و اعلام نتایج آن، نامزدهای انتخابات که با شعارها و وعدهای بسیار توانستند آرای مردم را به خود جلب کنند، در حال حاضر باید به دنبال عملی کردن شعارهای خود باشند.
...