به گزارش عمارنامه؛ الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 2 اسفند) در نشست انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با عنوان «آمارها از فاجعه می‌گوید/ بررسی تاثیرات مخرب فساد اقتصادی در بحران رکود و فاجعه بیکاری» که به همت انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در موسسه فرهنگی هنری «اسوه» بر...

به گزارش عمارنامه؛ چند لیستی... این روزها معضل بزرگ آنهاست؛ کسانی که تا دیروز از حضور با یک لیست واحد در انتخابات صحبت می‌کردند، این روزها درگیر نه تنها به یک لیست ائتلافی نرسیدند، در نهایت سه لیست جداگانه انتخابات مجلس ارائه کردند.
اصلاح‌طلبان ماه‌ها پیش از انتخابات درباره رسیدن به ائتلاف صحبت می‌ک...

به گزارش عمارنامه؛ وقتی بیعت با انقلاب را به گفته رهبرمعظم انقلاب، بیعت با رسول خدا(ص) می‌دانیم که همه شواهد نیز از درستی این باور حکایت می‌کند، دیگر نمی‌توانیم و نباید رأی خود را به نامزدهایی بدهیم که آنان و یا حامیانشان با خط امام و انقلاب فاصله دارند و اگر چنین کنیم بی‌تردید در امانت خیانت کرده‌ا...


بی‌اجازه نام مرا در لیست هاشمی قرار داده‌اند
به گزارش عمارنامه؛ در آستانه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، لیست “یاران اعتدال” به سر لیستی حسن روحانی و با حضور شخصیت های مختلف همچون هاشمی رفسنجانی منتشر شده است. در میان اسامی موجود در این لیست، نام آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی به چشم می خورد؛ این در حالی است که وی از این موضوع ابراز بی...

ماجرای دستگیری ریگی در آسمان ایران و چگونگی یارگیری این گروهک تروریستی
به گزارش عمارنامه؛ پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات طی گزارشی به موضوع دستگیری و اعترافات عبدالمجیدریگی یکی از تروریست‌های تکفیری تحت عنوان "پاز آسمان ترور و جنایت تا زمین عدالت و تقاص" پرداخته است.

 
مشروح این گزارش به شرح زیر است:

 
عبدالمجیدریگی موسوم به عبدالمالک  ریگی از شاخص ترین ترورریستهای...


سکوت دربرابر حمایت انگلیس یعنی رضایت/ دندان کسی که علیه انقلاب حرف بزند می‌شکنم
به گزارش عمارنامه؛ آیت الله هاشم بطحایی گلپایگانی امروز در جمع اعضای انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه قم با اشاره به لیست انگلیسی گفت: دشمن یک حمله سیاسی برای تفرقه افکنی انجام داده است؛ این تک خطرناک را باید پاتک بزنیم، و این را به ستاد آقای هاشمی هم اعلام می کنم اگر در مورد این حمایت ان...

استقبال مردم از شعار اقتصادی اصولگرایان، حسادت اصلاح‌طلبان را برانگیخت
به گزارش عمارنامه؛ یک تجربه تاریخی در انتخابات‌ها نشان می‌دهد که جریان اصلاح‌طلب در هر انتخابات حربه و ابزاری جز تخریب رقیب برای زدن رأی مردم نسبت به کاندیدای مقابل ندارد. پروپاگاندا و تخریب پرفشار رقیب از زمان انتخابات دوم خرداد سال 76 تا به امروز حربه اصلی اصلاح‌طلبان برای شکست رقیب بوده است.

حجت...


حذف هاشمی رفسنجانی از لیست حامیان دولت/روحانی سرلیست شد
به گزارش عمارنامه؛ براساس پوستر منتشر شده اصلاح طلبان برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در کانال عصر اصلاحات ، نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از سرلیستی حامیان دولت حذف شد.
فهرست یاران اعتدال با سرلیستی دکتر حسن روحانی و در هماهنگی با آیت الله هاشمی رفسنجانی  منتشر شده است.
بنا بر گزارش این ...

شاه سلطان حسین‌ها در گذر تاریخ/آیا مجلس شاه سلطان حسینی در راه است؟
سلسله صفوی به شاه سلطان حسین رسیده است؛ تاریخ او را فردی ترسو و راحت‌طلب توصیف کرده است. افغان‌ها با فرماندهی محمود افغان علیه حکومت مرکزی ایران، یعنی اصفهان، شورش می‌کنند.
...

234 نکته‌ کلیدی و گزیده امام خامنه ای درباره‌ انتخابات
تفاوت جدّی بین انتخابات در جمهوری اسلامی و انتخابات در دیگر حکومتها وجود دارد. انتخابات در بسیاری از نقاط جهان، جنگ بر سر قدرت است در حالی که انتخابات در نظام اسلامی، رقابتی برای دستیابی بهترین فرد برای مسئولیتهاست.
...

چالش تلگرامی «چهار هفته مهربانی» برای کمک به خیریه ها
با شروع اسفند ماه 94 در یک حرکت بسیار جالب و پسندیده، چالشی با عنوان "چهار هفته مهربانی" توسط یکی از کانالهای تلگرام ترتیب داده شد.
...

پورسانت هزار میلیاردی دلالان قرارداد های محرمانه
به گزارش عمارنامه؛ محمد سلیمانی تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت نهم بر عهده داشت. او که تحصیلات عالی خود را در فرانسه سپری کرده و هم اکنون استاد دانشگاه علم و صنعت تهران است، پس از پایان دولت نهم از تیم محمود احمدی نژاد جدا شده و به عنوان نماینده مردم تهران راهی مجلس شورای اسلامی می شود...

بی‌بی‌سی انگلیس درباره «احتمال افت آرای هاشمی» رسماً ابراز نگرانی کرد
به گزارش عمارنامه؛ رسانه رژیم سلطنتی انگلیس (بی‌بی‌سی) در مقاله‌ای که امروز روی خروجی خود قرار داده، مجدداً مسئله تبلیغ برای عدم رأی‌آوری آیات جنتی، مصباح و یزدی را پیش کشیده است.
بی‌بی‌سی که هفته گذشته در مقاله‌ دیگری خواستار عدم رأی به سه فقیه مذکور و به‌جای آن رأی به یکی از فهرست‌های انتخاباتی خب...

هدف نهایی، انداختن ایران در گرداب وابستگی است
گرچه استقلال کشورهای اسلامی از یوغ استعمار غربی، نوید بخش استقلال این کشورها و شکست غرب بود اما نفوذ غرب از طریق علم، تکنولوژی و عوامل قدرت نرم به گونه ای در کشورهای اسلامی اجرا شد که جهان اسلام را به غرب وابسته کرد. دام وابستگی نتیجه نفوذ دامنه دار و برنامه ریزی شده ای بود که در کشورهای اسلامی به و...

ایرباس 350 و تحقیرآمیزترین عکس تاریخ ایران/ غم این فاجعه را کجا باید برد؟
به گزارش عمارنامه؛ سال 2008 در میان بهت و ناباوری جهانیان، سازمان فضایی آمریکا (ناسا) موفقیت پرتاب موشک ماهواره بر «سفیر امید» توسط ایران را تایید کرد. تا پیش از آن، تنها هشت کشور دنیا از فناوری  ساخت موشک ماهواره بر برخوردار بودند. سال بعد در فوریه 2009 (22 بهمن 1387)  این موشک ایرانی، ماهواره «امی...

گلچین صوتی مداحی فاطمیه با نوای میثم مطیعی
گلچین صوتی مداحی (زمینه و نوحه) با نوای حاج میثم مطیعی اجرا شده در ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سال 1389 تا 1394 در ادامه آماده دریافت می باشد.
...

کلیپ «مولای غریبم» با نوای حاج امیر عباسی ویژه ایام فاطمیه
دارم میرم ای مولای غریبم غصه دار توام ولی دیگه حلالم کن ای علی بین قصه ات، پر اندوه و دردم خجلم که کاری برا تو نکردم مولا دیگه کاری از زهرا نمیاد مولا دیگه دستامم بالا نمیاد من چی بگم از بی وفایی این زمانه من چی بگم آتیش و ظلم بی بهانه من چی بگم سیلی و ضرب تازیانه واویلا، از غم وغربت وغریبی
...

مستند «ملازمان حرم»؛شهید علیرضا نوری+ فیلم
مستند ملازمان حرم مجموعه ای است که به زندگی شهدای مدافع حرم از نگاه همسرانشان با حضور افتخاری دکتر شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد می پردازد.
قسمت نهم:زندگی شهید علیرضا نوری به روایت همسر محترمشان
...

مستند «مادرکشی»؛ روایتی از زخم های انسانی بر زمین‬
مستند «مادر کشی» نگاهی آسیب شناسانه به وضعیت حکمرانی آب در ایران دارد. «مادر کشی» ضمن به تصویر کشیدن مظاهر و نتایج بحران آب، علل مختلف بوجود آمدن این بحران در ایران را بررسی می‌کند.
...

کاریکاتور/ نتیجه رای به جریان اشرافی
با شروع تبلیغات انتخابات مجلس، برخی از نامزد ها وعده های اقتصادی بسیار فریبنده ای می دهند تا با ارائه یک چشم انداز واهی یا همان سراب اقتصادی، دل های رای دهندگان را بربایند.
...

کاریکاتور/ ما اثر گذار هستیم
رهبر انقلاب: جوان ما باید به انتخابات، به چشم یک عمل صالح و یک کار بزرگ نگاه کند.
...

اینو می دونستی/ خون و وضو
بعضیا فکر می کنن اگه از بینی یا دهان یا اعضای وضو خون بیاد وضو باطل میشه در حالی که اینطوری نیست (استفتائات امام خمینی، ج 1، ص 45، س 72)
...

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «نماینده من» - 3
انتخابات مجلس دهم در 7 اسفندماه برگزار خواهد شد که نامزدهای انتخاباتی باید حائز ویژگی ها و شاخصه هایی برای تشکیل یک مجلس کارآمد و موثر در پیشبرد برنامه های نظام جمهوری اسلامی باشند.