از نظر کیفی شبکه‌های بیگانه بدون هیچ گونه توقفی، در حال پخش برنامه‌هایی متضاد با فرهنگ دینی- ایرانی و مخالف با حیا و عفت انسانی و دینی هستند؛ به طوری که تعداد خیلی زیادی از این کانال‌ها، در زمینه پخش برنامه‌های ضداخلاقی و اروتیکال فعالیت می‌کنند.
...

با حضور رئیس جمهور فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در منطقه عسلویه استان بوشهر افتتاح و گاز این دو فاز وارد شبکه سراسری شد.
...

مسئولان اقتصادی ما چیزی به نام تهاجم اقتصادی را درک نمی‌کنند. ایران می‌تواند مدیریت را در دست داشته باشد و تصور نکند که خارجی‌ها فقط می‌توانند کار کنند. آنها فقط به دنبال منافع خودشان هستند.
...


تکذیبیه دفتر حضرت آیت‌الله علوی گرگانی درباره تأیید صلاحیت حسن خمینی
پیرو درج خبری در کانال رسمی سیدحسن خمینی مبنی بر تایید صلاحیت علمی وی از سوی حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، دفتر معظم‌له با انتشار اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.
...

طرح دریافت غرامت از آمریکا با ۲۰۳ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح دریافت غرامت از دولت آمریکا با ۲۰۳ امضا به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
...

روحانی: از «رکود» صحبت نکنید
رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح رسمی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی با بیان اینکه همه فازهای پارس جنوبی در سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برخی‌ها نیایند از رکود صحبت کنند.
...

دولت بخشنامه ممنوعیت واردات کالای آمریکایی را نقض کرد/ مجوز ورود شورولت
روز گذشته سازمان توسعه تجارت در حالی مجوز واردات دو مدل خودرو آمریکایی را صادر کرد که در پی تأکید رهبری مبنی بر جلوگیری از واردات کالاهای مصرفی آمریکایی، دولت بخشنامه ممنوعیت واردات این کالاها را صادر کرده بود و حال این بخشنامه نقض شده است.
...

دیپلماسی جاهلیت آپدیت 2016
عمر نظام عربستان سعودی در حالی به انتهای دهه 80 خود می رسد که ناکارایی آن هر روز بیشتر خود را نشان می دهد.
...

در شب سال نو برای سلامتی رهبر انقلاب دعا کردم/ شهدا موجب قوت و قدرت ملت هستند
اسقف اعظم ارامنه ایران گفت: در شب سال نو و لحظه سال تحویل و همچنین اول ژانویه، نخستین روز سال میلادی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا کرده ام تا خداوند به ایشان حکمت الهی عطا کند.
...

بازگشت ۹۳ شهید تازه تفحص شده از مرز شملچه
پیکرهای ۹۳ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شرق دجله و زبیدات عراق کشف شده‌، دقایقی پیش به کشور بازگشت.
...

عربستان به دنبال از ریل خارج کردن توافق و تشدید تنش‌های فرقه‌ای است/ بربریت عربستان؛ جلادان شمشیر به دست در داخل و نقاب‌پوشان چاقو به دست در خارج
وزیر خارجه کشورمان در مطلبی در روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت: عربستان سعودی دارای یک استراتژی سه‌وجهی برای خراب کردن توافق هسته‌ای و تشدید تنش‌های فرقه‌ای در منطقه است.
...

چرا رهبر انقلاب به سیاست‌مداران اسلامی امیدوار نیستند؟
در 28 آبان 1394 دیدبان جنایات سعودی در یمن اعلام کرد که نزدیک به 24 هزار یمنی بر اثر حملات در هشت ماه گذشته، کشته و زخمی شده‌اند. این تنها برگی از رسوایی‌های سیاست‌مداران اسلامی در منطقه است. به این سیاهه، جنایات سعودی در عراق، لیبی، لبنان، سوریه و جنایات ترکیه در سوریه و خرید نفت و قاچاق اعضای بدن ...

از روایتی عاشقانه در بستر تاریخ تا عشق‌های مثلثی ماهواره‌ای / «شهرزاد» می خواهد جای «فاطماگل» را بگیرد؟!
شاید بی‌حکمت نبود که تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» هنگام آغاز تولید این مجموعه در مصاحبه‌ای گفته بود: «سریال شهرزاد باید جای «فاطماگل» را بگیرد.» و حالا بعد از پخش همین چند قسمت شهرزاد می‌توان فهمید که شهرزاد به نوعی "فاطماگل" ایرانی است.
...

گردن‌کشی مهدی هاشمی در مقابل اجرای حکمش از کجا نشأت می‌گیرد؟
وکیل مهدی هاشمی اعلام کرده که موکلش حکم صادره نسبت به خود را قبول ندارد و به همین دلیل، اقدام به رد مال و پرداخت جریمه نقدی که به آن محکوم شده نمی‌کند که این سؤال را به وجود می‌آورد که وی چرا مقابل قانون گردنکشی می‌کند؟
...

چه کسانی شورای بی نگهبان می خواهند؟
به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، کمتر از یک ماه و نیم باقی نمانده و در دل زمستان سرد 94 باید شاهد یکی از گرمترین کنش های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران باشیم.
...

نقش سواد رسانه‌ای در بهره‌گیری از فضای مجازی/ آیا باید با شبکه‌های اجتماعی جنگید؟!
فضای مجازی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رسانه های عصر حاضر شناخه می شود. با فرهنگ سازی و مدیریت در این حوزه می توان ضمن کاهش تاثیرات مخرب آن، از کارکردهای مفیدی که دارد، بهره برد.
...

۹ نکته مهم رهبر انقلاب درباره انتخابات ۹۴ + جدول
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با مردم قم در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ با اشاره به مسأله «ماندگاری انقلاب»، حضور مردم در انتخابات را از عوامل این ماندگاری دانستند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نکات رهبر انقلاب درباره «انتخابات» در این دیدار را در جدول زیر مرور میکند.
...

نماز وحدت به امامت مفتی اعظم سوریه + فیلم
ویدیو پیش رو گلچینی از نماز وحدت در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی امسال به امام جماعت بدر الدین حسون مفتی اعظم سوریه با همراهی علمای شیعه و سنی مهمان از سراسر کشورهای جهان می باشد
...

فیلم/طنز سیاسی دکتر سلام _قسمت104+دانلود
ویژه‌برنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛
...

موشن گرافیک«پسافتنه»؛ ایران چگونه در گرداب تحریم­ها فرو رفت
فتنه 88 چگونه کشور را در گرداب تحریم­های سخت فرو برد ؟
...

موشن گرافیک «از آبادان تا حلب»؛ به یاد شهید همدانی
موشن گرافیک از آبادان تا حلب - تقدیم به روح بلند سردار سرلشکر شهید حسین همدانی - تهیه شده در سایت جامع فرهنگی و مذهبی شهید آوینی
...

کلیپ صوتی/ «مسئله اصلی»؛فسادستیزی
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه کلیپ صوتی «مسئله اصلی» را درباره‌ی اقتصاد منتشر می‌کند. نهمین قسمت این مجموعه درباره‌ی لزوم برخورد جدی در مبارزه با فساد اقتصادی است.
...

کاریکاتور/ الک شورای نگهبان
شورای نگهبان در انتخابات پیش رو در مقابل یک هجمه بی سابقه ای قرار گرفته و به چالش کشیدن کارایی آن یکی از نقاط مطلوب جریانات تجدیدنظرطلب است. از این رو دست گذاشتن بر روی یکی از نقاط قوت شورای نگهبان یعنی نظارت استصوابی قابل تحلیل است. با ناکارآمد شدن نظارت استصوابی شورای نگهبان راه برای ورود افرادی ب...

مجموعه پوسترهای «پلاک»؛ شهید کاظمی
رهبر انقلاب اسلامی: «روزبه‌روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه‌ی ما رواج پیدا کند.»
...