در حالی به انتخابات 7 اسفندماه نزدیک می شویم که برخی از افراد پای بابک زنجانی و پول های او را نیز به انتخابات باز کرده اند.
...


شهیدی که 3 شهید مدافع حرم مهمان مزارش بودند+ تصاویر
شهید محرم ترک نخستین شهید مدافع حرم در سوریه است که 3 شهید مدافع حرم مهمان مزارش بودند که تصاویر آن در زیر آمده است.
...

رئیس جدید BBC فارسی کیست؟/ آیا روباه پیر به پیشواز انتخابات رفته است؟ +تصاویر
پس از تعطیلی روزآنلاین به عنوان پایگاه اصلی خبرنگاران فراری و تأمین‌کننده نیروی انسانی بی‌بی‌سی فارسی، شبکه سلطنتی انگلیس هم در بالاترین سطح با تغییر و تحول روبروست. دو ماه پس از ویژه برنامه «صد زن» بی‌بی‌سی، حالا یک زن رئیس بخش فارسی این شبکه شده است.
...

آیا کاربران فضای مجازی از حقوق خود در این فضا آگاه هستند؟/ از امنیت تبادلات مالی تا حفظ اطلاعات
شهروند مجازی یکی از مفاهیمی است که با ورود فضای مجازی به زندگی اجتماعی مورد استفاده قرار گرفت. شهروند مجازی یا الکترونیک نیز دارای حقوق و تکالیفی است که برای برقراری نظم در جامعه ناگزیر از رعایت آن است.
...

مسئولین آسوده بخوابند! به جای شما ترویج حجاب می کنند/ ترویج حجاب اسلامی توسط همجنسبازان
در حالی که کشورهای غربی بهترین و مؤثرترین راههای رخنه فرهنگی را در کشورهای اسلامی پیدا کرده اند و قصد دارند با ابزارهای موجود فرهنگ ناب و اصیل اسلامی و ایرانی را به قهقرا ببرند، هنوز خبرهای خوشی از صنعت پوشاک کشور به گوش نمی رسد.
...

دم «جم تی وی» از دربار آل سعود بیرون زد!
دفاع همه جانبه این شبکه از جنایات سران آل سعود مانند تعرض به دو نوجوان ایرانی در فردودگاه جده، فاجعه منا و توقف پخش برنامه های بخش عربی خود پس از هلاکت فرزند حاکم دبی در یمن تنها بخشی از این هماهنگی میان "جم تی وی" و دربار سعودی می باشد.
...

اجتهادی که قرار است با دروغ تایید شود!
دروغ پردازی های رسانه های اصلاح طلب شرایط سختی را برای سیدحسن خمینی به وجود آورده است.
...

اکران فیلم آمریکایی و ضد ایران و اسلام ایکس ری در سینماهای کشور
یکی از اتفاقات عجیب در داستان این فیلم، علاقه شدید شخصیت علی به داستان‌های هری‌ پاتر است! علی که در ابتدای فیلم یک مسلمان نمازخوان نشان داده می‌شود، از زمانی که وارد زندان شده دیگر اعتقادش را به نماز از دست داده است و همراه دیگر زندانی‌ها نماز نمی‌خواند.
...

معناشناسی سکولاریسم در تاریخ معاصر ایران
معنای لغوی سکولاریسم دنیا پرستی یا اعتقاد به اصالت امور دنیوی و رد غیر آن به کار رفته است. اما در رابطه با ریشه های تاریخی این واژه برخی چنان گمان کرده اند که سکولاریسم به معنای ترک زهد بوده است. چون رهبانیت و زهد و گرایش به ترک لذت های دنیوی در کلیسای مسیحی به صورت افراطی رشد کرده بود، سکولاریسم به...

توقیف شناورهای آمریکایی درسی برای سنگ‌اندازان در کنگره باشد
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت‌: امیدوارم حادثه شمال خلیج‌فارس که احتمالا آخرین اشتباه نیروهای آمریکایی در منطقه نیست درسی برای سنگ‌اندازان در کنگره آمریکا باشد.
...

عربستان با دلارهای نفتی همه قوانین را درهم می شکند/ امیدی به مجامع جهانی وقوانین حقوق بشری نیست
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که عربستان با دلارهای نفتی کار خود را پیش می برد، تصریح کرد: این رژیم به لحاظ حقوق بشر و دموکراسی از عقب مانده ترین ها در دنیاست با این وجود به خاطر حاکمیت دلارهای نفتی کسی کار به کارش ندارد.
...

جشنواره عمار دولتی مطلوب دولتی ها!
آنچه به نظر می‌رسد این است که سازمان سینمایی بیش‌تر مایل است تا جشنواره عمار به زیر نظارت و نفوذ آن کشیده شود نه اینکه بوسیله حمایتها و کمک های ارشاد به عنوان یک حرکت خودجوش مردمی، انقلابی به کمال و پویایی برسد.
...

اقدام به موقع سپاه آرامش را به منطقه بازگرداند/تحرکات 40 دقیقه‌ای ناو هواپیمابر آمریکایی خنثی شد
به گزارش عمارنامه ، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دستگیری 10 نظامی آمریکایی در خلیج فارس توسط سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز استقرار کامل و همه جانبه و تسلط کامل بر همه آب‌های منطقه خلیج فارس و هرمز را دارد.
فدوی گفت: آب‌های سرزمینی هر کشور، آب‌هایی...

ایران بر سر منافع ملی ایران با کسی شوخی نداشته و تسامحی نیز نخواهد کرد
به گزارش عمارنامه ، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران، در خصوص آخرین وضعیت توقیف دو شناور آمریکایی و بازداشت 10 ملوان تبعه این کشور توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: همانطور که در اطلاعیه سپاه اعلام شد این اتفاق روز گذشته رخ داده و شناورهای آمریکایی وارد حریم آبهای ایران شده بودند.
وی افزود: ...

رهبر انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام عبدالجواد غرویان را تسلیت گفتند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالجواد غرویان را تسلیت گفتند.
...

سپاه پاسداران دو قایق نظامی آمریکا را متوقف کرد/10 نفر از نیروهای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس دستگیر شدند+بیانیه نیروی دریایی سپاه
به گزارش عمارنامه، به نقل از شبکه خبری المیادین وزارت دفاع آمریکا مدعی شد که ایران دو قایق آمریکا را توقیف کرده است.
برخی از منابع نیز اعلام کردند که بعد از توقیف این دو قایق جان کری وزیر خارجه آمریکا با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود تماس گرفته و خواستار آزادی سرنشینان این قایق‌ها شده است.
کاخ سفی...

۲۰۰هزار نیروی مسلح در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و یمن آماده‌ اند
فرمانده کل سپاه گفت: نتیجه مثبت تحولات منطقه آماده شدن نزدیک به ۲۰۰ هزار نیروی مسلح جوان در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان و یمن بوده است.
...

خسارت ۷۲ میلیارد دلاری مدیریت ژنرالی زنگنه/ جناب زنگنه به‌جای فحاش‌ خواندن پاسخگو باشد
به گزارش عمارنامه ، مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در نشست خبری که صبح امروز در خبرگزاری تسنیم  با موضوع قراردادهای جدید نفتی و پرونده کرسنت برگزار شد طی سخنانی به مسئله پرونده هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: به زمان توافق شده برای کاهش تحریم‌ها و اقدامات ...

صفحه ویژه انتخابات ۹۴ سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد
صفحه‌ی ویژه «تا انتخابات»، آخرین و جدیدترین مواضع و بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی انتخابات و همچنین دیدگاه‌های ایشان در این خصوص را به مخاطبان ارائه خواهد کرد و در ایام انتخابات به صورت منظم بروز خواهد شد.
...

کلیپ صوتی/ «بیداری سرکوب‌شدنی نیست»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه‌ی درس خارج فقه، جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را به‌شدت محکوم کردند و فرمودند: «بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.»
...

کاریکاتور/ «رد صلاحیت»
کاریکاتور رد صلاحیت
...

طرح/به جای طلا بتن می گیرند
چه خوب سالروز شهادتت را پاس داشتند ...با قاتلانت عهد می بندند ، دست میدهند و می خندند ...چیزی را که برایش خون دادی ، به جای طلا ، بتن می گیرند ...خون و تفکر وعشق تو که به ما درس غیرت داد را چگونه می خواهند بتن بگیرند...به خیالشان درختی را که تو با خونت آبیاری کرده ای را خشک کردند و بی خبر از آنکه دا...

اینو می دونستی/ کمک رساندن در وضو
برخی گمان می کنند اگر در حال اختیار فردی با ظرفی برای وضو گیرنده آب بریزد وضوی او باطل می شود، در حالی که طبق نظر مراجع تقلید چنین کمکی وضو را باطل نمی کند، بلکه فقط چنین کاری برای وضو گیرنده مکروه است