به گزارش عمارنامه؛ «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبر ساعت 14 شبکه اول سیما گفت: «در مراحل نهایی هستیم و امروز و فردا کار به پایان می‌رسد و وارد دوره مهمی می‌شویم این دوره، دوره ای است که جمهوری اسلامی ایران همه فعالیت‌های هسته‌ای خود را تحقیق و توسعه خواهد داد و با یک افق بسی...

به گزارش عمارنامه ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به ابعاد تازه از دستگیری تفنگداران آمریکایی و چگونگی برخورد با آنها اظهار داشت: بنده ابتدا از طرف خود و فرماندهان دفاع مقدس از جناب آقای فدوی و فرزندان بیدار ملت ایران که با هوشیاری توانستند کار بسیار موفقی انجا...

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه اهل تعرض نیست؛ اما اگر لازم باشد کاخ سفید را هم تصرف می کند.
...


۲ سیلوی بزرگ گندم بخش خصوصی فاسد شد / دولت پاسخ دهد چرا گندمها فاسد شدند
نورانی گفت: گندم در دو مورد از سیلوهای بخش خصوصی در استان گلستان دچار خرابی و فساد شده‌ است. موضوع حل نشود مشکلات این حوزه بیشتر خواهد شد
...

«سرور»های شبکه های اجتماعی پرطرفدار فعال در ایران باید در خاک ایران باشد/آیا باید شبکه های اجتماعی را فیلتر کرد؟
جذابیت‌ها و ویژگی‌های خاص فضای مجازی، آن را به محیطی برای تعاملات اجتماعی مبدل کرده است. فضای مجازی به مثابه یکی از ویژگی‌های زندگی امروزی، همانند هر پدیده دیگری جنبه‌ها و آثاری مثبت و منفی دارد.
...

هیئت‌های اجرایی انتخابات وظیفه‌شان را درست انجام ندادند / شورای نگهبان مجبور است کسری کار هیئت‌های اجرایی را جبران کند
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیئت‌های اجرای وظایفشان را درست انجام ندادند؛ شاهد بودیم که هیئت‌های اجرایی به استعلام‌های گرفته‌شده عمل نکردند.
...

بازخوانی سفر آیت الله خامنه ای به پاکستان/ استقبال بی نظیر مردم لاهور از رئیس جمهور ایران/ماجرای صف استقبال 15 کیلومتری
«من در دوران ریاست جمهوری به پاکستان رفتم. استقبالی که در پاکستان شد، حادثه‌ای عظیم بود. علی‌رغم این‌که رسانه‌های جهانی می‌خواستند چیزی در این باره نگویند، مجبور شدند. در همه رسانه‌های جهانی، چند روز اظهار شگفتی از این حادثه عظیم بود.»
...

طرح سخت کردن برداشتن تحریم‌های ایران در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد
به گزارش عمارنامه؛ در حالی که نام ایران و آمریکا بخاطر بازداشت و آزادی تفگنداران آمریکایی در خلیج‌فارس در صدر اخبار بود، مجلس نمایندگان آمریکا نام ایران و سخت‌ شدن رفع تحریم‌ها را جایگزین سرتیترهای قبلی کرد.
بر اساس گزارش واشنگتن‌اگزماینر، نمایندگان مجلس آمریکا به پیش نویس طرحی رأی دادند که برداشته ...

حرف نو رهبر انقلاب درباره پروژه شماره چهار دشمن
شانزدهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با گزارشی درباره‌ی چهارمین پروژه‌ی بزرگ دشمن علیه انتخابات در ایران و همچنین پاسخ به یک سؤال انتخاباتی درباره‌ی میزان اعتماد به فهرست‌های انتخاباتی منتشر شد.
...

دولت اوباما دستگیری ملوانان را کم اهمیت جلوه می دهد/ آمریکا به دنبال به قدرت رساندن میانه روها در ایران است/ ایران آمریکایی ها را تحقیر کرد
استیو کینگ، نماینده جمهوریخواه ایالت اهایو، در همین رابطه به خبرنگاران گفت: من آنچه را در تلویزیون دیدم، ملوانان زانوزده آمریکایی در مقابل ایرانیان بود که همین باعث شد من به شدت عصبانی شوم.
...

عزت برای گذرنامه ایرانی یا آمریکایی؟
ماجرای ورود غیرقانونی تفنگداران دریایی آمریکایی به آب‌های سرزمینی کشورمان که منجر به بازداشت این نیروها شد، روز گذشته تیتر بسیاری از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی را به خود اختصاص داد.
...

اقتصاد از وضعیت رکودی خارج نشد/ ۶۵ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص نیافت
بانک مرکزی، کاهش قیمت جهانی نفت و تداوم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی را از عوامل کند شدن برخی فعالیت‌های اقتصادی در نیمه اول سال ۹۴ اعلام کرد.
...

پناهیان، شال گردنش را به مدافعان حرم اهدا کرد
در دومین روز اکران جشنواره عمار؛حجت الاسلام پناهیان که در سینما فلسطین حضور پیدا کرده بود ضمن اهدای شال گردن خود که یادگاری مادرش بود، با لبیک به دعوت «ننه عصمت» به پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان مقاومت پیوست.
...

برگ برنده‌ای که دودستی تقدیم آمریکا شد/ آمریکا خود را پیروز معرفی کرد
این آزادی به نحوی نمایش داده شد که گویی سپاه پاسداران نظامیان آمریکایی را ربوده است و جان کری با توانایی بالای خود در دیپلماسی توانست بدون جنگ آنها را آزاد کند.
...

حملات تروریستی در پایتخت اندونزی +عکس و فیلم
انفجارهای پی‌در‌پی اطراف دفتر سازمان ملل در جاکارتا، ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت.
...

این یک دوربین مخفی نیست!
سفیرفیلم در جدیدترین اثر خود به میان مردم رفته و نظر آنها را در مورد یک اعتماد چند ساعته در قبال یک نامه پرسیده است.
"اینجانب" ضمانت خواهد داد که امانت شما را صحیح و سالم به شما برگرداند!
نظر مردم چیست؟!
ویدئویی با موضوع اعتماد و تعهد در مقابل یک نامه !
...

مستند «تدبیر بنفش» قسمت اول
مستند «تدبیر بنفش» پیرامون عملکرد هسته ای و وعده های دولت یازدهم از آغاز تا به امروز است.
...

کلیپ «ماجرای شام»؛ سخنان امام خامنه ای درباره مسئله سوریه
وقتی‌که در تونس، در مصر با شعارهای اسلامی، حکومتهای طاغوتی سرنگون شدند، بلافاصله آمریکایی‌ها و عوامل اسرائیلی درصدد برآمدند که از این فرمول برای نابود کردن دولتهای مقاومت و کشورهای مقاومت استفاده کنند، لذا رفتند سراغ سوریه؛
...

تایپوگرافی/ هیهات منالذله
هیچ قدرتی بالاتر از حضور در صحنه نیست ...
...

پوستر/ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام
...