مردم ‏سوریه‬ و ‫‏عراق‬ توسط‫‏تروریست‌ها‬ و داعشی‌های ساخته و پرداخته شده توسط ‫#‏آمریکایی‌ها‬ و‫#‏غربی‌ها‬ قتل‌عام و آواره شدند و یا در این چند ماهه اخیر که هزاران یمنی بی‌گناه زیر بمباران جنگنده‌های ائتلاف ‫#‏عربستان‬ ‫#‏سعودی‬ و تحت حمایت ‫#‏آمریکا‬ و‫#‏غرب‬ کشته و زخمی و بی‌خانمان شدند و یا در این چند هفته قبل که ده‌ها‫#‏فلسطینی‬ توسط ‫#‏نظامیان_صهیونیست‬ به شهادت رسیدند و یا در این چند وقت پیش که چندین ‫#‏افغانستانی‬ توسط عوامل ‫#‏داعش‬ ذبح شدند و یا در این روزهایی که ‫#‏لبنانی‌ها‬ داغدار ده‌ها کشته و زخمی حاصل از ‫#‏عملیات_تروریستی‬‫#‏عوامل_داعش‬ هستند، شد که مقابل سفارت #سوریه یا #عراق یا ‫#‏یمن‬ یا‫#‏فلسطین‬ یا ‫#‏افغانستان‬ یا ‫#‏لبنان‬ حضور پیدا کنید و با روشن کردن شمع و اهدای گل با ‫#‏سوری‌ها‬ و ‫#‏عراقی‌ها‬ و ‫#‏یمنی‌ها‬ و ‫#‏فلسطینی‌ها‬ و ‫#‏افغانستانی‌ها‬ و #لبنانی‌ها ابراز همدردی کنید!

اگر رفتید و ابراز همدردی کردید، چرا هیچ‌کس خبردار نشد؟! اگر نرفتید و ابراز همدردی نکردید، الان چه شده است که احساسات انسان‌دوستانه‌تان فقط برای غربی‌ها جریحه‌دار شده است؟! چگونه انتظار دارید ما ابراز همدردی شما با فرانسوی‌ها را صادقانه و خالصانه بدانیم و باور کنیم؟

نکند شما هم مثل برخی‌ها اساساً فقط غربی‌ها و #اروپایی‌ها را انسان می‌پندارید؟! مردم سوریه و عراق و یمن و فلسطین و افغانستان و لبنان انسان و قابل و لایق دلسوزی و همدردی نبودند و نیستند؟!