اصلاً انگار تنها راه برای یکدست شدن مردم در برابر شیطانیان این است که همه با گوشت و پوست و استخوانشان درک کنند که دشمن، خیر ایران و ایرانیان و انقلاب اسلامی با چهارچوب اسلام ناب محمدی و با گفتمان خمینی کبیر را نمی‌خواهد ، و همه درک کنند که تمام عقاید ‫#‏سهل_اندیشان‬ در تنها راه چاره بودن تعامل با دشمنان خدا و دین خدا برای حل مشکلات، توهم است و نباید به سوی کسی دست دراز کرد که دستانش آغشته به خون چهارصد هزار تن از هموطنانمان است.

و این حاصل نمی‌شود جز اینکه یک بار دیگر بدعهدی دشمن از راه اجرای عهدنامه‌ای که کمترین امتیاز برای جمهوری اسلامی ایران در آن مقرر شده تجربه و اثبات شود.

اما اگر اجازه به اجرای آن داده نمیشد، شاید سهل‌اندیشان با فریب عوام، در ذهشان فرو می‌کردند که: ای مردم؛ ما میخواستیم مشکلات شما را حل کنیم، ولی انقلابیون و جریان مقاومت نگذاشتند و مانع اجرای ‫#‏توافق‬ در چهارچوب‫#‏برجام‬ شدند.

اما در روز نتیجه‌ی نهایی، بعد از کنار رفتن همه‌ی پرده‌ها، کسانی رو سفید خواهند بود که امروز تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا اثبات کنند این توافق نه تنها به نفع ما نیست، بلکه به ضرر ماست؛ در آن روز، هیچ بعید نیست که توافق کنند‌گان و مجریان این ‫#‏ترکمنچای‬ ، از خجالت و بی‌آبرویی پا به فرار از مملکت بگذارند، تا مورد مجازات ملت واقع نشوند.

همه به این نتیجه خواهند رسید که:
‫#‏مقاومت_رمز_پیروزیست‬