حجت الاسلام دکتر سادات میگفتند : بنده معمولا چند وقت یک بار مباحث و معارف دینی م را با آقای امجد چک میکنم تا اگر انحرافی دارم ایشان تذکر بدهند.


یک سفری که با ایشان مشهد بودیم عرض کردم می خواهم برای زیارت به حرم مشرف شوم و البته می خواهم خدمت حضرت سلطان عرضه بدارم :

لَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جاؤُکَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَ اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً رَحیماً

و اگر آنها هنگامی که به خویشتن ستم کردند نزد تو می آمدند ، آن گاه از خداوند آمرزش می خواستند و رسول خدا نیز برای آنها طلب آمرزش می کرد بی تردید خدا را بسیار توبه پذیر و مهربان می یافتند.


حاج آقا نگاهی کردند و فرمودند خدا درباره ی منافقین فرمودند :

اسْتَغْفِرْ لَهُمْ أَوْ لا تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ إِنْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعینَ مَرَّةً فَلَنْ یَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ ذلِکَ بِأَنَّهُمْ کَفَرُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ وَ اللَّهُ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الْفاسِقینَ

برای آنها آمرزش بطلب یا آمرزش مطلب ( یکسان است ) اگر برای آنها هفتاد بار هم آمرزش طلبی هرگز خداوند آنها را نخواهد آمرزید ، زیرا که آنها به خدا و رسول او کفر ورزیدند ، و خداوند گروهی را که فاسقند هدایت نمی کند


حالا منافقین فکر نکنید افراد خاصی هستند، نخیر وقتی نشانه های منافقین مثل کاهلی در نماز را ببینیم، می بینیم بله ما هم مصداق این آیه هستیم.


عرض کردم پس حاج آقا چه کنم؟ چه بگویم؟

فرمودند حرم که مشرف شدید به حضرت عرض کنید :

وَ أَمَّا السَّائِلَ فَلا تَنْهَر 

و حاجت خواه را به تشر مران